handel kultura/sztuka/rozrywka

Ulubione postaci z bajek do kupienia za połowę ceny - ruszają 4KIDSIAKI PRZYTULAKI w Carrefour

28.05.2024 | Carrefour Polska

Carrefour Polska wystartował z akcją lojalnościową licencjonowanych maskotek Psiego Patrolu, Biedronki i Czarnego Kota oraz Wojowniczych Żółwi Ninja. Klienci sieci będą mogli kupić trzy rodzaje pluszowych zabawek z wizerunkiem bohaterów tych popularnych bajek z 50% rabatem. Wystarczy, że zrobią 5 razy zakupy za min. 20 złotych i odbiorą naklejki promocyjne. Akcja potrwa do 21 września br.

Z okazji nadchodzącego Dnia Dziecka oraz sezonu wakacyjnego, Carrefour przygotował dla swoich klientów akcję lojalnościową z licencjonowanymi pluszakami, pt. “4KIDSIAKI PRZYTULAKI”. Od maja do września przy zakupach w sklepach sieci, klienci mogą otrzymać 50% rabat na zabawki Psiego Patrolu, Biedronki i Czarnego Kota oraz Wojowniczych Żółwi Ninja. Aby odebrać zniżkę na pluszaki, wystarczy wydać minimum 100 złotych w sklepach Carrefour (1 naklejka to wydanych 20 zł) i odebrać naklejki, które automatycznie zapiszą się w zeskanowanej aplikacji Mój Carrefour lub zostaną fizycznie wręczone klientowi wraz z ulotką. Jednak jest możliwość jeszcze szybszego zdobycia maskotek dzięki wyselekcjonowanym produktom oznaczonym specjalnymi shelfstoperami, za które klienci otrzymają dodatkową naklejkę. 

Wśród maskotek klienci znajdą 3 rodzaje licencjonowanych produktów: poduchy, kule oraz przytulaki, a wśród nich kilkunastu bohaterów z uwielbianych przez dzieci bajek. Zebrane naklejki można wymieniać na rabaty - w przypadku kuli klienci zapłacą za nią 24,99 zł zamiast 49,99 zł, w przypadku 24cm pluszaka - 39,99 zł zamiast 79,99 zł, a w przypadku 50 cm poduchy - 59,99 zł zamiast 119,99 zł.

Akcja potrwa do 21 września, a jej szczegółowy regulamin klienci znajdą w Punktach Obsługi Klienta sklepów Carrefour oraz na stronie internetowej sieci, pod adresem: https://www.carrefour.pl/lp-4-kidz.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.