Carrefour sprzedaje kosmetyki minimum 75% taniej
Carrefour Polska obniża cenę ponad 1000 kosmetyków dla kobiet, mężczyzn i dla domu z oferty swoich hiper- i supermarketów. Już w najbliższy poniedziałek 20 maja, w ponad 100 sklepach sieci pojawią się koszyki wypełnione produktami drogeryjnymi o minimalnej wartości 200 zł, które będzie można kupić za 50 złotych. Koszyki podzielone zostaną na te z produktami dla niej, dla niego i dla domu, jednak klienci będą musieli dokonać ich zakupu w ciemno.
Już w najbliższy poniedziałek (20.05) klienci wszystkich hipermarketów i wybranych supermarketów Carrefour (łącznie ponad 100 sklepów), zlokalizowanych m.in. w Warszawie, Szczecinie, Lublinie, Białymstoku czy Wrocławiu, będą mogli skorzystać z wyjątkowo atrakcyjnych rabatów na kosmetyki sięgających minimum 75%. To nowa odsłona kultowej już akcji promocyjnej Carrefour, która powraca z zupełnie nowym asortymentem. Chodzi o koszyki niespodzianki, w których Carrefour tym razem umieści różne produkty z kategorii drogeryjnej, a następnie szczelnie je zafoliuje tak, aby klienci nie mogli podejrzeć ich zawartości.
Wartość towarów w kosmetycznych koszykach niespodziankach będzie się wahać od 200 do 250 złotych, jednak za każdy taki koszyk klient zapłaci 50 złotych. Już w najbliższy poniedziałek 20 maja, ponad 2000 koszyków pojawi się w hiper- i supermarketach sieci i będą dostępne przez cały tydzień (do 25.05), lub do wyczerpania zapasów. Zupełnie nowa odsłona akcji to okazja dla klientów do kupienia kosmetyków w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. W koszykach znajdą się szampony, kremy do twarzy i ciała, balsamy i wiele innych produktów z kategorii perfumeria dla niej, dla niego i dla domu.
- Już po raz trzeci prezentujemy naszym klientom możliwość kupienia całych koszyków produktów w rewelacyjnych cenach. Polacy pokochali naszą promocję, wykupując koszyki niespodzianki w okamgnieniu. Mamy ogromną satysfakcję, patrząc, jak promocja ta elektryzuje naszych klientów, zachęcając ich do sprawiania przyjemności sobie lub swoim bliskim - mówi Sylwester Mroczek, Menedżer Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska. Dlatego teraz idziemy za ciosem i już w nadchodzący poniedziałek, 20 maja, zaprezentujemy kolejną serię, tym razem ponad 2000 koszyków, czyli więcej niż kiedykolwiek wcześniej. Będą one dostępne w hiper- i supermarketach naszej sieci w wielu miastach. W koszykach klienci znajdą bogaty asortyment kosmetyków, w tym produkty dla niej, dla niego i dla domu. Jesteśmy pewni, że ta oferta zaskoczy i ucieszy naszych klientów - podkreśla Sylwester Mroczek, Menedżer Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska.
“Koszyki niespodzianki” to akcja przeniesiona do Polski wprost z francuskiego rynku. Carrefour pierwszą jej odsłonę zorganizował w Polsce w kwietniu bieżącego roku. Wtedy, szczelnie zafoliowane wózki sklepowe wypełnione produktami z kategorii non-food i oferowane za ułamek ich wartości, wyprzedały się w niecałe 2 godziny. Rekord pobili jednak mieszkańcy Zielonej Góry, którzy wszystkie koszyki znajdujące się w sklepie wykupili w zaledwie 8 minut.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.