handel

50 złotych w prezencie - tańsze zakupy z apką “Mój Carrefour” w maju

14.05.2024 | Carrefour Polska

Carrefour uruchomił kolejną akcję, w której pomaga klientom oszczędzać pieniądze na codziennych zakupach. Do 31 maja br., w tej sieci sklepów można otrzymać e-bon o wartości 50 zł na kolejne zakupy. Wystarczy, że wyda się 5 razy po min. 100 złotych oraz przy kasie zeskanuje aplikację “Mój Carrefour”.

Akcja skierowana jest do klientów, którzy w ciągu bieżącego miesiąca 5 razy dokonają zakupów w sklepach Carrefour za minimum 100 zł (uwzględniając rabaty oraz wyłączając produkty nie objęte promocją) oraz zeskanują aplikację mobilną tej sieci. Po 5 takich zakupach, e-bon o wartości 50 zł automatycznie pojawi się w ich aplikacji i będzie można go wykorzystać na kolejne zakupy w ciągu 14 dni. 

  • Naszym celem jest dostarczanie klientom realnych korzyści, które wpływają pozytywnie na ich życie codzienne i finanse domowe. Poprzez tę inicjatywę chcemy nie tylko nagradzać lojalnych klientów, ale także przyciągać nowych użytkowników zapraszając do korzystania z naszej aplikacji. To kolejna już akcja, w której osoby regularnie korzystające z naszych programów oszczędnościowych,  otrzymują w naszej sieci rabaty znacznie wyższe niż u konkurencji — mówi Marta Baran, Dyrektorka Działu Zarządzania Relacjami z Klientem w Carrefour Polska.

Aby złagodzić skutki inflacji, na początku 2023 roku Carrefour wprowadził zestaw strategii mających na celu ułatwienie klientom oszczędzania pieniędzy podczas codziennych zakupów. Wśród nich znajduje się m.in. rozszerzenie oferty produktów marki własnej Carrefour, co pozwala sieci na oferowanie ich nawet 30% taniej w porównaniu do cen porównywalnych produktów markowych. Klienci mogą skorzystać w tej sieci również z 10% rabatu na całe swoje weekendowe zakupy z aplikacją Mój Carrefour, a seniorzy korzystający z Karty Seniora dodatkowo w każdy wtorek i czwartek. Sieć wprowadziła też do swojej oferty ponad 200 najbardziej przystępnych cenowo produktów marek Simpl i Simpl Choice, a także tzw. Super Oferty, obniżając ceny wybranych produktów codziennej potrzeby nawet o 50%.

Zasady i regulamin akcji dostępne są na stronie: https://www.carrefour.pl/lp-odbierz-e-bon

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.