handel sprawy społeczne

Carrefour wraca do promocji plastiku - tańsze zakupy dla klientów 60+ z klasyczną wersją Karty Seniora

10.05.2024 | Carrefour Polska

Carrefour już od przeszło 15 lat prowadzi w Polsce program dla seniorów, w ramach którego mogą oni zrobić tańsze zakupy w sklepach tej sieci. Mimo, iż popularna Karta Seniora dostępna jest od dłuższego czasu również w aplikacji mobilnej, to Carrefour uruchamia właśnie dodatkowe korzyści dla posiadaczy jej klasycznej, plastikowej wersji. Seniorzy, którzy nie korzystają ze smartfonów, będą teraz mogli skorzystać z dodatkowych rabatów i zniżek dostępnych dotychczas wyłącznie dla klientów cyfrowych. To inicjatywa w kierunku zwiększenia dostępności oferty sieci dla osób o szczególnych potrzebach.

Rośnie wiek polskiego społeczeństwa i z roku na rok coraz większy procent Polaków przechodzi na emeryturę. Jak przewiduje GUS, w 2060 roku liczba seniorów przekroczy w Polsce 11,5 mln, co w porównaniu z rokiem 2022 daje wzrost o 21% . Niestety utrzymująca się od dłuższego czasu inflacja, negatywnie wpływa na siłę nabywczą całego polskiego społeczeństwa, w tym również osób po 60-tym roku życia.

Aby pomóc seniorom zrobić taniej zakupy, Carrefour pod koniec 2023 roku rozszerzył swój program Karty Seniora, umożliwiając uzyskanie 10% rabatu na całe zakupy nie tylko w jeden, ale w dwa dni w tygodniu (we wtorki i czwartki). Teraz do oferty swojego flagowego programu skierowanego do tzw. silversów, Carrefour dołącza korzyści dla posiadaczy klasycznej, plastikowej wersji Karty Seniora. Po zeskanowaniu tej karty przy kasie, osoby starsze zyskają dostęp do najlepszych promocji produktowych oferowanych dotychczas tylko w aplikacji mobilnej “Mój Carrefour”. Dzięki temu klienci mający trudności z obsługiwaniem smartfonów, będą mieli regularny dostęp do atrakcyjnych promocji mobilnych:

  • Seniorzy to wyjątkowa grupa klientów, którą wspieramy w Polsce już od ponad 15 lat. Wiemy jak ważna jest dla nich możliwość zrobienia tańszych zakupów, a jednocześnie, jak dużą barierą bywa korzystanie z nowoczesnych technologii. Dlatego zdecydowaliśmy się na połączenie najatrakcyjniejszych ofert z naszej aplikacji mobilnej “Mój Carrefour” z korzyściami klasycznej, plastikowej Karty Seniora. Dzięki temu nasi klienci nie muszą zmieniać swoich przyzwyczajeń, aby mieć dostęp do najlepszych ofert cenowych. To kolejna bariera, którą znosimy w Carrefour, aby osoby o szczególnych potrzebach, mogły bez przeszkód korzystać z naszych sklepów. W tym przypadku zwrot “powrót do promocji plastiku” ma dla nas wyjątkowo pozytywnych, prospołeczny wydźwięk - mówi Marta Baran Dyrektor Działu Zarządzania Relacjami z Klientem w Carrefour Polska. 

O Kartę Seniora mogą ubiegać się w sklepach Carrefour wszystkie osoby, które ukończyły 60 rok życia. Wystarczy, że przy okazji zakupów odwiedzą one Punkt Obsługi Klienta dowolnego hiper- lub supermarketu sieci Carrefour w Polsce, wypełnią formularz i na miejscu odbiorą swoją kartę. W każdy wtorek i czwartek, robiąc zakupy za minimum 50 zł, seniorzy otrzymają rabat na następne zakupy do -10% ich wartości, ale nie więcej niż 30 złotych w postaci e-kuponu Senior. Szczegółowy regulamin akcji i informacje na temat Karty Seniora dostępne są na stronie https://www.carrefour.pl/programy-lojalnosciowe/karta-seniora.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.