Carrefour otwiera sezon na polskie truskawki
Kwietniowe temperatury dały Polakom nadzieję na szybkie nadejście lata. Piękna pogoda nie tylko zwiastuje nadejście dłuższych dni, ale także otwarcie sezonu coraz większej dostępności świeżych owoców i warzyw z Polski. W ofercie sklepów Carrefour Polska pojawiły się już pierwsze polskie truskawki, które sieć wprowadziła pod marką własną wraz ze swoimi krajowymi dostawcami.
Już nie czerwiec, a słoneczny kwiecień sprowadził do sklepów Carrefour pierwsze krajowe truskawki. Od 11 kwietnia w sklepach sieci można kupić te owoce w cenie 9,99 zł za 250 g. Pierwsze w tym sezonie truskawki odmiany "malling centenary" sprzedawane pod marką własną Carrefour pochodzą od polskich dostawców, z którymi sieć współpracuje od wielu lat. Szklarniowe truskawki otwierają wczesny sezon, a już w maju dostępne będą także w innych, większych opakowaniach 500 g.
- Truskawka to symbol polskiego lata. Jako lider branży spożywczej, z radością wprowadzaliśmy polskie truskawki do naszej oferty owoców sezonowych. Naszym celem jest zaspokojenie oczekiwań klientów poprzez dostarczanie świeżych i wysokiej jakości produktów. Wprowadzając truskawki jako jedna z pierwszych sieci w sezonie wiosenno letnim 2024, potwierdzamy nasze zaangażowanie w sprostanie dynamicznym potrzebom rynku oraz dążenie do satysfakcji naszych klientów. - mówi Katarzyna Zaręba-Tremelet, Menedżer Grupy Kategorii Produktowych - Marka Własna i Projekty Strategiczne w Carrefour Polska.
Carrefour Polska od lat wspiera polskie rolnictwo i przetwórstwo, budując relacje pomiędzy konsumentami a polskimi dostawcami w tym z tymi pochodzącymi z najbliższej okolicy danego sklepu. Zachęca Polaków do sięgania po sezonowe rodzime produkty, które w atrakcyjnych cenach zawsze dostępne są w sklepach sieci. Informacje na temat aktualnej oferty świeżych owoców Carrefour dostępne są w gazetce online.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.