handel nauka/edukacja/szkolenia
Akademia Handlu Detalicznego świętuje 2 urodziny
Akademia Handlu Detalicznego to program rozwojowy dedykowany przedstawicielom sił sprzedaży Traders, który został uruchomiony przez sieć hurtowni MAKRO Polska w kwietniu 2022 roku. Jego głównym celem jest wsparcie uczestników w budowaniu praktycznej wiedzy na temat sektora handlu detalicznego. Od początku działania Akademii w szkoleniach wzięło udział 250 osób. Projekt ma zasięg międzynarodowy i działa w 7 krajach.
Akademia Handlu Detalicznego to kompleksowy program szkoleniowy skierowany do przedstawicieli sił sprzedaży, pracujących na co dzień z klientami Traders. W czasie realizowania modułów Akademii uczestnicy zdobywają wiedzę z różnorodnych obszarów dotyczących rynku handlu detalicznego, m.in. jak wspierać rozwój franczyzy, w jaki sposób identyfikować potencjał franczyzowy i zakupowy sklepu oraz zdobywać wiedzę dotyczącą najnowszych trendów na rynku handlu detalicznego.
Od początku funkcjonowania Akademii Handlu Detalicznego w szkoleniach wzięło udział blisko 250 osób.
– Akademia Handlu Detalicznego jest wynikiem ścisłej współpracy z przedstawicielami sił sprzedaży MAKRO Polska. To właśnie dzięki dogłębnemu poznaniu potrzeb naszych klientów, uruchomiliśmy program, który rozwija pracowników w zakresie efektywnego prowadzenia sklepów – mówi Gabriela Gierczak, Menadżer ds. rozwoju Akademii Handlu Detalicznego w MAKRO Polska. – Dzięki różnorodnym metodom szkoleniowym i praktycznym ćwiczeniom, nasi pracownicy poszerzają swoją wiedzę i zdobywają umiejętności, by każdego dnia skutecznie wspierać naszych klientów – dodaje.
Program Akademii podzielony jest na 3 poziomy: brąz, srebro oraz złoto. Każdy poziom podzielony jest na 2 rozdziały: „Jak efektywnie prowadzić sklep” oraz „Identyfikacja potencjału i rozwój biznesu klienta” i obejmuje tematy takie jak: wiedza operacyjna, produktowa, zarządzanie zasobami ludzkimi, obsługa klienta, identyfikacja potencjalnych możliwości oraz rozwój biznesu.
W trakcie szkolenia wykorzystywane są różnorodne metody takie jak między innymi: e-learning, warsztaty, zadania on the job, pre-test, quizy oraz symulacje rozmów z klientami. Uczestnicy mają również dostęp do najnowszych technologii, takich jak okulary VR umożliwiających dokładne zapoznanie się z wnętrzem sklepu ODIDO w dowolnym miejscu i czasie.
– Podczas szkolenia skupiłam się na metodach generowania sprzedaży w sklepie detalicznym. Dzięki ćwiczeniom szybko przekułam teorię w praktykę, co pozwoliło mi lepiej wspierać realizację celów biznesowych klientów. Jestem pewna, że nowe umiejętności pomogą mi osiągnąć sukces w sprzedaży – podkreśla uczestniczka Akademii Handlu Detalicznego.
Poprzez Akademię Handlu Detalicznego sieć hurtowni MAKRO Polska chce ułatwić uczestnikom tej ścieżki rozwojowej zdobywanie praktycznej wiedzy o handlu detalicznym w interesujący i efektywny sposób.
kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
magdalena.figurna@makro.pl
informacje o firmie
--
MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, specjalizującą się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego (Traders). Klienci profesjonalni korzystają z unikalnego modelu wielokanałowego MAKRO – zakupów
w wielkoformatowych halach oraz rozbudowanej usługi dostaw (Food Service Distribution, FSD) – a wszystko to ze wsparciem cyfrowym. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców, oferując innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności firmy.
METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest jednym z największych na świecie koncernów handlowych. METRO działa w ponad 30 krajach i zatrudnia ponad 89 000 osób na całym świecie.
Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl
kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
magdalena.figurna@makro.pl
informacje o firmie
--
MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, specjalizującą się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego (Traders). Klienci profesjonalni korzystają z unikalnego modelu wielokanałowego MAKRO – zakupów
w wielkoformatowych halach oraz rozbudowanej usługi dostaw (Food Service Distribution, FSD) – a wszystko to ze wsparciem cyfrowym. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców, oferując innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności firmy.
METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest jednym z największych na świecie koncernów handlowych. METRO działa w ponad 30 krajach i zatrudnia ponad 89 000 osób na całym świecie.
Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl