handel media/marketing/reklama

Trwa jubileuszowa kampania marketingowa MAKRO Polska z okazji 30-lecia działalności firmy na polskim rynku

„Zmieniło się wszystko. No, prawie wszystko” to hasło najnowszej kampanii, prowadzonej przez sieć hurtowni MAKRO Polska z okazji 30-lecia działalności na polskim rynku. Jej celem jest pokazanie procesu zmian, jakie firma przeszła od momentu otwarcia swojej pierwszej hali w 1994 roku. Kampania realizowana jest w mediach społecznościowych oraz w kanale display przy użyciu dedykowanych kreacji wizerunkowych.

 

Kampania pod hasłem „Zmieniło się wszystko. No prawie wszystko” ma charakter nostalgiczny. Zaprezentowani w niej klienci wspominają pierwsze lata działalności firmy na rynku polskim. Od 1994 roku firma MAKRO Polska przeszła długą ewolucję: otworzyła 29 hal, uruchomiła usługę dostaw działającą przez 6 dni w tygodniu, stworzyła sklep internetowy i zamawiarkę online, utworzyła aplikację z szeregiem funkcjonalności, atrakcyjnymi ofertami i rabatami czy narzędzia online służące wsparciu i rozwojowi biznesu klientów, takie jak Dish. Z drugiej strony niezmiennie od 30 lat sieć hurtowni oferuje szeroki wybór świeżych produktów najwyższej jakości oraz profesjonalną obsługę klientów B2B.

 

Motywem przewodnim kampanii jest nawiązanie do minimalnego wzrostu dzieci uprawniającego do wejścia do hali. Aspekt ten pojawił się w również w powstałym na potrzeby kampanii spocie ukazującym wspomnienia dzisiejszego przedsiębiorcy, którego marzeniem w dzieciństwie było osiągnięcie wymaganego wzrostu, aby móc wspólnie z rodzicami wejść na zakupy do hali MAKRO.

 

Drugim ważnym elementem kampanii są prawdziwe historie pierwszych klientów sieci zaprezentowane w kilkuminutowych filmach. Zawierają one wspomnienia właścicieli lub prezesów firm z różnych sektorów gospodarki, którzy opisują rozwój swoich biznesów na przestrzeni ostatnich 30 lat, puentując je hasłem kampanii „Zmieniło się wszystko. No, prawie wszystko”, ponieważ nadal są klientami MAKRO.

 

– Kampania oparta jest o historie biznesowe naszych klientów, którzy razem z nami tworzą markę od lat – mówi Katarzyna Wąsowicz, Starszy Kierownik Działu Trade Marketingu w MAKRO Polska. Wykorzystując archiwalne zdjęcia i materiały, udało nam się przywołać autentyczne wspomnienia. Obserwujemy, że kampania budzi pozytywne emocje w mediach społecznościowych. Pod postami zarówno klienci, jak i pracownicy dzielą się swoimi historiami związanymi z MAKRO, co nas niezmiernie cieszy – podsumowuje.

 

Kampania jest realizowana w mediach społecznościowych (Facebook oraz YouTube) oraz w kanale display przy użyciu dedykowanych kreacji wizerunkowych. Za opracowanie idei kreatywnej odpowiadała agencja beeffective.pl.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, specjalizującą się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego (Traders). Klienci profesjonalni korzystają z unikalnego modelu wielokanałowego MAKRO – zakupów
w wielkoformatowych halach oraz rozbudowanej usługi dostaw (Food Service Distribution, FSD) – a wszystko to ze wsparciem cyfrowym. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców, oferując innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności firmy.

METRO,  globalna sieć, do której należy MAKRO, jest jednym z największych na świecie koncernów handlowych. METRO działa w ponad 30 krajach i zatrudnia ponad 89 000 osób na całym świecie.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, specjalizującą się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego (Traders). Klienci profesjonalni korzystają z unikalnego modelu wielokanałowego MAKRO – zakupów
w wielkoformatowych halach oraz rozbudowanej usługi dostaw (Food Service Distribution, FSD) – a wszystko to ze wsparciem cyfrowym. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców, oferując innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności firmy.

METRO,  globalna sieć, do której należy MAKRO, jest jednym z największych na świecie koncernów handlowych. METRO działa w ponad 30 krajach i zatrudnia ponad 89 000 osób na całym świecie.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl