handel towary konsumpcyjne

Prowadząc biznes z ODIDO, czujemy się komfortowo. Wywiad z Anną i Grzegorzem Adamczyk, właścicielami sklepu ODIDO w Gryfinie

Dogodna umowa franczyzowa, na nowo zaprojektowane wnętrze i nowoczesny szyld to główne argumenty, wskazane przez właścicieli sklepu ODIDO w Gryfinie, których zapytaliśmy o zalety dołączenia do modelu Elevate. Podkreślili również, że zawsze mogą liczyć na wsparcie doradcy, który pomaga im m.in. w doborze asortymentu i przedstawia najkorzystniejsze oferty.

 

Anna i Grzegorz Adamczykowie, związani są z ODIDO od 7 lat. W październiku 2023 roku dołączyli do nowego formatu sklepów i zostali ambasadorami marki w regionie zachodniopomorskim. Zapytaliśmy, jak wyglądały ich początki działalności.

 

–  Moja przygoda z handlem rozpoczęła się ponad dwie dekady temu. Zaraz po szkole średniej zatrudniłam się w sklepie spożywczym u prywatnego przedsiębiorcy w Gryfinie – rozpoczyna wypowiedź pani Anna. Gdy właściciel zdecydował się zakończyć działalność, wraz z mężem podjęliśmy wyzwanie i zdecydowaliśmy się na przejęcie placówki. Dziś prowadzimy dwa sklepy, w tym jeden pod szyldem ODIDO.

 

Pomoc i doradztwo na pierwszym planie

 

W chwili dołączenia do nowego formatu sklep przeszedł gruntowną przebudowę przy aktywnym wsparciu ekspertów sieci. Jak mówią właściciele, zmiany przyciągną uwagę nowych klientów. Mają na to wpływ dobrze dobrana ścieżka zakupowa, przestronność oraz czytelna nawigacja ułatwiająca zakupy. Co jeszcze?

 

– Nasz sklep został na nowo oznakowany, wyposażony w funkcjonalne regały, urządzenia i oświetlenie. Wyróżnia się on bogatym asortymentem warzyw, owoców, przestronnością alejek zakupowych oraz czytelną nawigacją ułatwiającą zakupy – wylicza zmiany właścicielka. –Wprowadziliśmy jaśniejszy i bardziej przejrzysty układ asortymentu. Pojawiło się nowoczesne oświetlenie pod daną kategorię produktów. Usprawniliśmy proces sprzedaży, poprzez wprowadzenie taśmy kasowej. Co więcej, mamy też piec do wypieku świeżego pieczywa, a naszą chlubą jest stoisko warzywno-owocowe, wyposażone w regał chłodzący – dodaje.

 

Franczyza sposobem na udany biznes

 

Sieć ODIDO wspiera swoich franczyzobiorców we wszelkich działaniach remontowych i remodelingowych. Mogą też liczyć na fachową pomoc przedstawiciela, doradztwo przy wyeksponowaniu produktów oraz reklamę i promocję.

 

– Dużo się zmieniło nie tylko w wyglądzie naszego sklepu. Po pierwszych czterech miesiącach od wdrożenia zmian sprzedaż skoczyła o 15%. O tyle samo (15%) zwiększyła się średnia wartość koszyka zakupowego. A to dopiero początek.

 

ODIDO daje poczucie swobody

 

Unikatowy model franczyzy, który oferuje ODIDO skierowany jest do osób, które chcą być częścią większej organizacji, a jednoczenie pozostać niezależnym przedsiębiorcą. Wdrożenie konceptu przebiega w sposób zaplanowany wspólnie z właścicielem.

 

– Mamy duże poczucie swobody i możemy samodzielnie podejmować wszelkie decyzje. Nikt nas nie ogranicza i nie wymusza zmian, za to proponowane są nam lepsze rozwiązania, które naprawdę się sprawdzają. Przed i w trakcie całej przebudowy otrzymaliśmy ogromne wsparcie od sieci. Zespół otwarciowy wykazał się zaangażowaniem, wszechstronną wiedzą, profesjonalizmem, udzielał nam licznych wskazówek i proponował najlepsze rozwiązania. Zawsze mogłam liczyć na opiekę doradcy klienta – mówi pani Anna. – Gdy mieliśmy pytanie, zawsze otrzymywaliśmy odpowiedź. Kiedy pojawiał się problem – było rozwiązanie. Takich profesjonalistów życzę każdej osobie, która otwiera swój sklep – kończy wypowiedź.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, specjalizującą się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego (Traders). Klienci profesjonalni korzystają z unikalnego modelu wielokanałowego MAKRO – zakupów
w wielkoformatowych halach oraz rozbudowanej usługi dostaw (Food Service Distribution, FSD) – a wszystko to ze wsparciem cyfrowym. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców, oferując innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności firmy.

METRO,  globalna sieć, do której należy MAKRO, jest jednym z największych na świecie koncernów handlowych. METRO działa w ponad 30 krajach i zatrudnia ponad 89 000 osób na całym świecie.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, specjalizującą się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego (Traders). Klienci profesjonalni korzystają z unikalnego modelu wielokanałowego MAKRO – zakupów
w wielkoformatowych halach oraz rozbudowanej usługi dostaw (Food Service Distribution, FSD) – a wszystko to ze wsparciem cyfrowym. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców, oferując innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności firmy.

METRO,  globalna sieć, do której należy MAKRO, jest jednym z największych na świecie koncernów handlowych. METRO działa w ponad 30 krajach i zatrudnia ponad 89 000 osób na całym świecie.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl