handel budownictwo/nieruchomości

Galeria Zielone Wzgórze w Białymstoku poszerza ofertę o nowe sklepy

27.02.2024 | Carrefour Polska

Galeria Zielone Wzgórze, jedno z największych centrów handlowych w Białymstoku, którego właścicielem jest Carrefour Polska, poszerza swój portfel najemców. Do oferty tego obiektu dołączyły właśnie trzy nowe marki: VENEZIA, LEKSUS oraz Domowe Mrożonki. To część strategii rozwoju oferty galerii, której celem jest odpowiedź na zmieniające się oczekiwania mieszkańców miasta i jego okolic.

Od otwarcia w 2007 roku, Galeria Zielone Wzgórze stale dąży do uatrakcyjniania swojej oferty najemców, dostosowując ją do profilu i oczekiwań lokalnych klientów. Znaczącym krokiem w tej strategii był przeprowadzony w 2017 roku gruntowny remodeling obiektu, połączony z procesem rekomercjalizacji, dzięki któremu w ofercie obiektu zna+lazło się 10 nowych marek, a wśród nich m.in. całodobowy klub fitness CityFit oraz centrum zabaw dla dzieci. Obecnie Galeria Zielone Wzgórze zajmuje powierzchnię najmu ponad 11.000 m2 oraz oferuje możliwość zrobienia zakupów 54 sklepach i punktach handlowo-usługowych. 

Nowe marki w ofercie Galerii

Otwarcie salonu VENEZIA to dobra wiadomość dla osób poszukujących stylowego obuwia, toreb oraz dodatków skórzanych. Produkty VENEZIA wyróżniają się nowoczesnym i eleganckim designem oraz wyjątkową dbałością o detale, idealnie wpisując się w potrzeby zarówno kobiet, jak i mężczyzn poszukujących wysokiej jakości i klasy w modzie.

Miłośników biżuterii z pewnością ucieszy otwarcie salonu LEKSUS, który oferuje wyroby ze złota, srebra i innych metali szlachetnych, a także zegarki i akcesoria. LEKSUS, jako marka coraz popularniejsza na lokalnym rynku, wpisuje się w preferencje klientów szukających wyrafinowanych dodatków do swojej garderoby.

Natomiast sklep Domowe Mrożonki, zlokalizowany obok hipermarketu Carrefour, zaprasza po wyroby garmażeryjne własnej produkcji. Bogata oferta, obejmująca produkty mączne, mięsne, zupy, a także dania charakterystyczne dla kuchni gruzińskiej, ukraińskiej i włoskiej, to gwarancja wysokiej jakości i smaku.

Galeria Zielone Wzgórze mieści się przy ul. Wrocławskiej 20 w Białymstoku i jest otwarta od poniedziałku do soboty w godz. 9.00 – 21.00, a w niedziele handlowe, w godz. 10.00 – 20.00. Poza hipermarketem Carrefour na klientów czekają tu sklepy znanych marek, punkty gastronomiczne, najnowocześniejsza w mieście sala zabaw dla dzieci Krokospoko czy duży klub fitness sieci CityFit (24/7). Samochód klienci wygodnie zaparkują na jednym z ponad 1000 miejsc parkingowych.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

14.02.2024
Wślad za wzmocnieniem asortymentu i komunikacji produktów w najatrakcyjniejszych cenach na rynku, Carrefour Polska zmienia swoją strategię komunikacyjną, wprowadzając nową koncepcję kreatywną opartą na idei “misji zakupowych”. Celem tego nowego podejścia do komunikacji marki, jest zaprezentowanie klientom kluczowych wyróżników sieci w Polsce, do których należą szeroki i różnorodny asortyment, swoboda i komfort dokonywanych zakupów oraz wysoka jakość obsługi - elementy, których Polacy nie znajdą w dyskontach. Zgodnie z nową ideą, firma nie tylko pomaga swoim klientom zrobić zakupy, ale przede wszystkim zrealizować ich kluczowe życiowe potrzeby, bez względu na czas, miejsce czy cel jaki im przyświeca, ale zawsze w atrakcyjnych cenach. Nowy koncept opracowany przez Saatchi & Saatchi pojawił się w całościowej komunikacji marki: kampaniach TV, digitalu, social mediach oraz materiałach in-store.

Koncepcja "misji zakupowych" została wprowadzona przez Carrefour w odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania polskich konsumentów, którzy w zależności od sytuacji czy aktualnej potrzeby, swobodnie wybierają czas, miejsce i sposób, w jaki zrobią zakupy. Współczesny rynek handlowy wymaga więc od sieci detalicznych nie tylko dostarczania produktów, ale także dostosowywania swojej oferty, formatu czy kanału sprzedaży do zmieniającego się tempa życia swoich klientów. Carrefour, jako sieć omnikanałowa i multiformatowa, oferuje im unikalną możliwość realizacji wszystkich misji zakupowych pod jednym dachem. Dlatego przy wsparciu agencji Saatchi & Saatchi marka wprowadziła innowacyjną koncepcję kreatywną pod hasłem: "Misje zakupowe".

„Misje zakupowe” to specjalistyczne trade-marketingowe pojęcie, które w nowej strategii Carrefour zostało zaimplementowane wprost do warstwy kreatywnej. W tej formule narracja została oparta na tym, jak sklepy tej sieci odpowiadają na życiowe potrzeby swoich klientów. Misje, jako centralny element tej koncepcji, pozwalają klientom Carrefour na spełnienie swoich potrzeb w sposób bardziej celowany i skoncentrowany. Każda z misji, jak np. "MISJA: Zdrowe jedzenie jak mama kazała", dostarcza klientom konkretny cel zakupowy, np. zdrową i świeżą żywność.

- Carrefour to największa omnikanałowa sieć handlowa w Polsce, która posiada w swoim portfelu hiper- i supermarkety, miejskie i osiedlowe sklepy franczyzowe z logo Carrefour Express czy Globi, a także sklep internetowy czy aplikację mobilną. Mimo, iż każdy z tych kanałów sprzedaży jest inny, to oferuje on podobny standard i doświadczenia zakupowe kojarzone z marką Carrefour. Są to przede wszystkim szeroki wybór, komfort zakupów i wyjątkowa jakość obsługi, a dzięki naszym ostatnim zabiegom handlowo-promocyjnym, również bardzo atrakcyjne ceny – mówi Robert Stupak, dyrektor marketingu, digital, e-commerce i IT w Carrefour Polska. Naszym celem jest zrozumienie i spełnienie potrzeb wszystkich naszych klientów w możliwie najbardziej spersonalizowany i efektywny sposób. Zdajemy sobie sprawę, że typowy klient odwiedza kilka różnych rodzajów sklepów, dlatego chcemy dostarczać mu rozwiązania, które będą wprost odpowiadać na konkretne potrzeby lub konieczności. Nasza koncepcja 'Misji zakupowych' realizuje takie podejście w praktyce. Dzięki temu możemy skupić się na obszarach, w których Carrefour ma przewagę nad konkurencją i oferować klientom dokładnie to, czego potrzebują, wtedy kiedy tego potrzebują oraz w cenach, na które mogą sobie pozwolić – dodaje Robert Stupak.

Za przygotowanie nowej koncepcji kreatywnej odpowiada Saatchi & Saatchi, z która sieć współpracuje od 2009 roku. Kreacje nowego konceptu adresują najróżniejsze powody odwiedzania sklepu sieci Carrefour, od zakupów codziennych po okazjonalne, specjalne, sezonowe, a także zakupy produktów świeżych, bio, żywnościowych czy z kategorii non-food. Spoty w ramach nowej kampanii wyreżyserował Piotr Janowski, za produkcję reklam odpowiada Tank Production, a za część postprodukcyjną Prodigious. Planowaniem mediów zajął się dom Arena Media.

Link do spotu - MISJA: Jak co dzień, dlatego w Carrefourze: nawet od święta storczyk tylko 29,99 zł.

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

14.02.2024
Wślad za wzmocnieniem asortymentu i komunikacji produktów w najatrakcyjniejszych cenach na rynku, Carrefour Polska zmienia swoją strategię komunikacyjną, wprowadzając nową koncepcję kreatywną opartą na idei “misji zakupowych”. Celem tego nowego podejścia do komunikacji marki, jest zaprezentowanie klientom kluczowych wyróżników sieci w Polsce, do których należą szeroki i różnorodny asortyment, swoboda i komfort dokonywanych zakupów oraz wysoka jakość obsługi - elementy, których Polacy nie znajdą w dyskontach. Zgodnie z nową ideą, firma nie tylko pomaga swoim klientom zrobić zakupy, ale przede wszystkim zrealizować ich kluczowe życiowe potrzeby, bez względu na czas, miejsce czy cel jaki im przyświeca, ale zawsze w atrakcyjnych cenach. Nowy koncept opracowany przez Saatchi & Saatchi pojawił się w całościowej komunikacji marki: kampaniach TV, digitalu, social mediach oraz materiałach in-store.

Koncepcja "misji zakupowych" została wprowadzona przez Carrefour w odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania polskich konsumentów, którzy w zależności od sytuacji czy aktualnej potrzeby, swobodnie wybierają czas, miejsce i sposób, w jaki zrobią zakupy. Współczesny rynek handlowy wymaga więc od sieci detalicznych nie tylko dostarczania produktów, ale także dostosowywania swojej oferty, formatu czy kanału sprzedaży do zmieniającego się tempa życia swoich klientów. Carrefour, jako sieć omnikanałowa i multiformatowa, oferuje im unikalną możliwość realizacji wszystkich misji zakupowych pod jednym dachem. Dlatego przy wsparciu agencji Saatchi & Saatchi marka wprowadziła innowacyjną koncepcję kreatywną pod hasłem: "Misje zakupowe".

„Misje zakupowe” to specjalistyczne trade-marketingowe pojęcie, które w nowej strategii Carrefour zostało zaimplementowane wprost do warstwy kreatywnej. W tej formule narracja została oparta na tym, jak sklepy tej sieci odpowiadają na życiowe potrzeby swoich klientów. Misje, jako centralny element tej koncepcji, pozwalają klientom Carrefour na spełnienie swoich potrzeb w sposób bardziej celowany i skoncentrowany. Każda z misji, jak np. "MISJA: Zdrowe jedzenie jak mama kazała", dostarcza klientom konkretny cel zakupowy, np. zdrową i świeżą żywność.

- Carrefour to największa omnikanałowa sieć handlowa w Polsce, która posiada w swoim portfelu hiper- i supermarkety, miejskie i osiedlowe sklepy franczyzowe z logo Carrefour Express czy Globi, a także sklep internetowy czy aplikację mobilną. Mimo, iż każdy z tych kanałów sprzedaży jest inny, to oferuje on podobny standard i doświadczenia zakupowe kojarzone z marką Carrefour. Są to przede wszystkim szeroki wybór, komfort zakupów i wyjątkowa jakość obsługi, a dzięki naszym ostatnim zabiegom handlowo-promocyjnym, również bardzo atrakcyjne ceny – mówi Robert Stupak, dyrektor marketingu, digital, e-commerce i IT w Carrefour Polska. Naszym celem jest zrozumienie i spełnienie potrzeb wszystkich naszych klientów w możliwie najbardziej spersonalizowany i efektywny sposób. Zdajemy sobie sprawę, że typowy klient odwiedza kilka różnych rodzajów sklepów, dlatego chcemy dostarczać mu rozwiązania, które będą wprost odpowiadać na konkretne potrzeby lub konieczności. Nasza koncepcja 'Misji zakupowych' realizuje takie podejście w praktyce. Dzięki temu możemy skupić się na obszarach, w których Carrefour ma przewagę nad konkurencją i oferować klientom dokładnie to, czego potrzebują, wtedy kiedy tego potrzebują oraz w cenach, na które mogą sobie pozwolić – dodaje Robert Stupak.

Za przygotowanie nowej koncepcji kreatywnej odpowiada Saatchi & Saatchi, z która sieć współpracuje od 2009 roku. Kreacje nowego konceptu adresują najróżniejsze powody odwiedzania sklepu sieci Carrefour, od zakupów codziennych po okazjonalne, specjalne, sezonowe, a także zakupy produktów świeżych, bio, żywnościowych czy z kategorii non-food. Spoty w ramach nowej kampanii wyreżyserował Piotr Janowski, za produkcję reklam odpowiada Tank Production, a za część postprodukcyjną Prodigious. Planowaniem mediów zajął się dom Arena Media.

Link do spotu - MISJA: Jak co dzień, dlatego w Carrefourze: nawet od święta storczyk tylko 29,99 zł.

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.