nowe produkty/usługi handel

Już jutro rusza kolejna edycja loterii ODIDO

Loteria jest skierowana do klientów sieci ODIDO, którzy mają szansę zdobyć nagrodę spośród 252 nagród dziennych, 6 tygodniowych oraz główną w formie 3 kart przedpłaconych o wartości dziesięciu tysięcy złotych każda. Loteria rozpocznie się 23 lutego i potrwa do 4 kwietnia.  

 

Loteria jest skierowana do wszystkich klientów sklepów ODIDO. Głównym warunkiem udziału w niej jest wykonanie zakupów o wartości minimum dwudziestu pięciu złotych, zawierających co najmniej jeden produkt partnera (lista artykułów jest dostępna na stronie: www.loteriaodido.pl). Zgłoszenia należy dokonać poprzez dedykowaną stronę internetową: www.loteriaodido.pl

 

Uczestnicy loterii mają szansę codziennej wygranej. Mechanizm loterii polega na zdrapaniu zdrapki i wylosowaniu spośród 42 blenderów personalnych, 42 saturatorów, 84 opasek sportowych czy 84 słuchawek bezprzewodowych. Osoby, które nie zdobędą nagrody codziennej, biorą udział w losowaniu tygodniowej (rower elektryczny bądź Thermomix) oraz głównej – 3 kart przedpłaconych o wartości dziesięciu tysięcy złotych.

 

Loteria potrwa do 4 kwietnia. Szczegóły znajdują się na stronie: www.loteriaodido.pl

 

O sieci ODIDO

ODIDO jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych sieci sklepów spożywczo-przemysłowych. Marka z ponad 10-letnim doświadczeniem na polskim rynku zrzesza obecnie 1800 placówek. Ich misją jest zapewnienie lokalnej społeczności szybkich, wygodnych i kompleksowych zakupów. W 2021 roku pojawiły się pierwsze sklepy ambasadorskie w formacie miejskim i familijnym, rozwijane w formule Elevate. Koncept charakteryzuje się odświeżoną wizualizacją, czytelną nawigacją i większą ofertą produktów świeżych.

 

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, specjalizującą się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego (Traders). Klienci profesjonalni korzystają z unikalnego modelu wielokanałowego MAKRO – zakupów
w wielkoformatowych halach oraz rozbudowanej usługi dostaw (Food Service Distribution, FSD) – a wszystko to ze wsparciem cyfrowym. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców, oferując innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności firmy.

METRO,  globalna sieć, do której należy MAKRO, jest jednym z największych na świecie koncernów handlowych. METRO działa w ponad 30 krajach i zatrudnia ponad 89 000 osób na całym świecie.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Polska jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, specjalizującą się w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa) oraz sektora handlu tradycyjnego (Traders). Klienci profesjonalni korzystają z unikalnego modelu wielokanałowego MAKRO – zakupów
w wielkoformatowych halach oraz rozbudowanej usługi dostaw (Food Service Distribution, FSD) – a wszystko to ze wsparciem cyfrowym. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców, oferując innowacyjne rozwiązania, specjalnie dostosowane usługi, doradztwo biznesowe oraz programy ESG. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności firmy.

METRO,  globalna sieć, do której należy MAKRO, jest jednym z największych na świecie koncernów handlowych. METRO działa w ponad 30 krajach i zatrudnia ponad 89 000 osób na całym świecie.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl