Carrefour Polska zwiększa asortyment pierwszocenowy w sklepach i stawia na strategię koszyków produktowych
Carrefour Polska wzmacnia asortyment i komunikację dedykowaną produktom pierwszocenowym oraz koncentruje się na strategii koszyków produktowych. Dzięki tym działaniom klienci sieci będą mogli łatwiej znaleźć w sklepach więcej produktów w najatrakcyjniejszych cenach na rynku, zarówno pod marką własną, jak i wśród produktów brandowych. Celem prowadzonych działań jest poprawa postrzegania cenowego Carrefour oraz zadowolenia klientów, aby budować ich długofalową lojalność.
Carrefour Polska był jedną z pierwszych sieci handlowych na polskim rynku, która wprowadziła kompleksowe działania antyinflacyjne już na początku 2023 roku, oferując swoim klientom korzyści wynikające z “Akcji Antyinflacja”. Pozwala ona osobom korzystającym z tej akcji niemal całkowicie zniwelować wysokość inflacji na rynku żywności. Teraz Carrefour idzie o krok dalej i inwestuje w zwiększenie oferty produktów pierwszocenowych, a także wdraża strategię tzw. koszyków produktowych. Polega ona na zaoferowaniu klientom atrakcyjnych cen regularnych na kluczowe artykuły codziennego użytku. We wszystkich sklepach sieci klienci znajdą kilkadziesiąt artykułów z najczęściej wybieranych kategorii, przy których pojawiły się specjalne biało-czerwone oznaczenia, tzw. znaczniki cenowe, pomagające łatwo znaleźć i zapoznać się z nowymi cenami. Dodatkowo, w kluczowych kategoriach świeżych, np. na warzywach i owocach, Carrefour stale monitoruje ceny, tak aby zapewnić klientom najniższe ceny regularne na rynku.
Wraz z wdrożeniem koszyków cenowych, Carrefour w tym roku znacząco rozwinie również swoje marki własne, w tym markę Simpl, którą stanowią dobre jakościowo produkty, w najniższych cenach na rynku w danej kategorii. Ten pierwszocenowy asortyment urośnie w tym roku o 80 nowych produktów do blisko 300 artykułów codziennego użytku. Klienci sieci mogą łatwo znaleźć te produkty w sklepach dzięki czytelnemu, żółto-czarnemu oznakowaniu “Strefa Niskich Cen” przy półce lub w ramach specjalnie zbudowanych ekspozycji promocyjnych.
- Przygotowując naszą strategię handlową na ten rok, przyjrzeliśmy się dokładnie sytuacji ekonomicznej Polaków, która mocno uderzyła w ich portfele. Podjęliśmy decyzję, że nadal będziemy zapewniać klientom to, co nas wyróżnia na rynku, czyli wybór i jakość produktów świeżych, ale chcemy też zagwarantować im najlepsze ich ceny na rynku. Wdrożyliśmy więc tzw. koszyki produktowe, dla których gwarantujemy klientom ceny nie do pobicia. Podobnie działamy także w innych kategoriach spożywczych, wdrażając bardzo atrakcyjne ceny regularne na kluczowe artykuły codziennego użytku. Chcemy na stałe utrwalać percepcję atrakcyjnych cen w Carrefour, bo dzięki temu klienci do nas wracają — mówi Krzysztof Dobczyński, Dyrektor Działu Produktów Dużej Konsumpcji i Produktów Świeżych w Carrefour Polska.
Odpowiednio dobrany koszyk zakupowy w Carrefour, złożony z produktów marki własnej, artykułów pierwszocenowych, a nawet produktów segmentu premium, pozwala oszczędzać na zakupach, bez konieczności rezygnacji ze swoich ulubionych kategorii. W codziennych oszczędnościach w Carrefour pomagają ponadto inicjatywy, takie jak “sprzedaż wielosztukowa”, którą sieć wdrożyła dla swoich produktów marki własnej. Polega ona na zakupach kilku sztuk danego produktu, gdzie cena drugiej lub trzeciej sztuki spada nawet o kilkadziesiąt procent. Jednocześnie klienci sieci mogą cały czas korzystać ze stałej 10-procentowej zniżki na całe zakupy od piątku do niedzieli, zniżek z Kartami Seniora i Dużej Rodziny, Super Ofert co tydzień pojawiających się w katalogach handlowych, czy szerokiego wyboru blisko 4300 artykułów marki własnej Carrefour, które przy podobnej jakości co produkty markowe, oferują ceny niższe nawet do 30%.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.