handel

Nowa odsłona kultowej akcji 5-10-15 w Carrefour - można zaoszczędzić nawet 90 złotych

06.02.2024 | Carrefour Polska

W ramach wspierania oszczędzania, Carrefour przygotował dla swoich klientów kolejną odsłonę swojej kultowej akcji zniżkowej 5-10-15. Wszyscy użytkownicy aplikacji "Mój Carrefour" przez cały luty będą mieli okazję otrzymać bony promocyjne o łącznej wartości nawet 90 złotych. Wystarczy dokonać zakupów w Carrefour za minimum 100 zł i skorzystać z rabatów 5%, 10% i 15% na kolejne zakupy.

Mimo spadku inflacji w Polsce na początku roku zwyczaj poszukiwania okazji cenowych i promocji wciąż pozostaje żywy wśród Polaków. Carrefour, będąc świadomym potrzeb konsumentów, w lutym wprowadza jedną z ulubionych akcji promocyjnych swoich klientów, która ułatwi planowanie domowego budżetu i zachęci do jeszcze bardziej przemyślanych zakupów.

W ramach kultowej już akcji 5-10-15, z której w 2023 roku skorzystało ponad 0,5 miliona Polaków, Carrefour Polska umożliwia swoim klientom zdobycie kuponów rabatowych na kolejne zakupy. Warunkiem jest zrobienie zakupów wraz z aplikacją "Mój Carrefour" za minimum 100 zł. Za pierwsze zakupy otrzymują oni rabat 5% na następne zakupy, za drugie 10%, a za trzecie aż 15%. Otrzymane kupony można wykorzystać aż do 7 marca 2024 roku, od poniedziałku do czwartku. Rabat zostanie naliczony przy zakupach za minimum 100 zł i maksymalnie 300 zł.

  • Akcja 5-10-15 to jedna z najbardziej rozpoznawalnych promocji w aplikacji “Mój Carrefour”, z której tylko w 2023 roku skorzystało ponad 500 tysięcy Polaków. Kupony rabatowe, które zdobywają nasi klienci w trakcie zakupów, pojawiają się od razu na ich kontach oraz obniżają wartość kolejnych zakupów. W przeciwieństwie do naszej konkurencji, przygotowaliśmy dla nich prosty i satysfakcjonujący mechanizm oraz sposób oszczędzania podczas zakupów, co w dzisiejszych czasach ma szczególne znaczenie - mówi Marta Baran, Dyrektor działu zarządzania relacjami z klientem w Carrefour Polska.

Od stycznia 2023 roku, Carrefour Polska oferuje swoim klientom stałe akcje i rabaty na zakupy w sklepach, które pozwalają im nawet całkowicie zniwelować wysokość inflacji na rynku żywności. Elementem kluczowym tych działań jest poszerzona oferta produktów marki własnej Carrefour nawet o 30% tańszych od ich markowych odpowiedników. Znajduje się w niej już ponad 4300 artykułów, w tym świeże produkty z linii Jakość z Natury, wędliny z Naszej Wędzarni Carrefour i wiele innych produktów codziennego użytku, kosmetyków czy chemii domowej. Klienci Carrefour mogą też korzystać z 10% rabatu na weekendowe zakupy za pośrednictwem aplikacji Mój Carrefour oraz wybierać spośród 200 najtańszych produktów marek Simpl i Simpl Choice. Dodatkowo, osoby starsze otrzymują 10% zniżki na wtorkowe, a od sierpnia 2023 roku także czwartkowe, zakupy dzięki Karcie Seniora, a regularne gazetki promocyjne prezentują Super Oferty, obniżając ceny nawet o 50%.

Zakupy w ramach akcji można dokonać do 29 lutego, a kupony otrzymane przy zakupach można wykorzystać do 7 marca. Szczegółowy regulamin akcji jest dostępny na stronie https://www.carrefour.pl/lp-5-10-15.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.