media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
Przedsiębiorcy, dla swoich klientów robicie rzeczy niemożliwe – nowa kampania ING
ING proponuje startującym przedsiębiorcom rozwiązania, które od pierwszego dnia prowadzenia własnej firmy pomogą sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów. Osoby, które decydują się na rozpoczęcie własnego biznesu, mogą w ING skorzystać ze wsparcia biznesowego eksperta przez wideo, darmowego terminala w telefonie oraz leasingu auta od pierwszego dnia.
Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING, aż 80% działających firm i 77% planujących założyć firmę twierdzi, że oczekiwania konsumentów wzrosły na przestrzeni ostatnich 5 lat. Odpowiednio 51% i 61% upatruje przyczyny zmian w nowych technologiach. Dlatego ING stawia na cyfryzację i rozwiązania, które docenią także klienci naszych klientów biznesowych.
- Osoby zakładające i prowadzące firmy mają dużo obowiązków, dlatego dostarczamy im wygodne cyfrowe rozwiązania. W aplikacji nie tylko założą konto firmowe, ale również załatwią większość spraw bankowych. Od pierwszego dnia mogą wziąć leasing oraz uruchomić inne usługi. Część z tych usług zaprojektowaliśmy z myślą o konsumentach, których nasi firmowi klienci obsługują – są to m.in. terminal w telefonie czy płatności e-commerce. Jesteśmy dostępni dla przedsiębiorców od momentu, gdy podejmą decyzję o założeniu firmy. Mogą porozmawiać na wideo z naszym ekspertem, by dobrze przygotować się do startu w biznesie - powiedziała Ewa Łuniewska, wiceprezes zarządu ING Banku Śląskiego.
- Dla firm wyzwaniem nr 1 jest zdobywanie nowych klientów (53%) i sprawienie, żeby wracali (43%). 49% deklaruje, że decydującą część dochodów generują właśnie stali i powracający klienci. Zatem budowanie zadowolenia i dobrych doświadczeń już od pierwszego dnia firmy jest kluczowe. Często decyduje o sukcesie nowego biznesu. Nasza kampania „Przedsiębiorcy, dla swoich klientów robicie rzeczy niemożliwe” dostrzega to wyzwanie i pokazuje jak firmy mogą pozytywnie zaskoczyć klientów nawet tych o niezwykłych i niestandardowych oczekiwaniach. ING z rozwiązaniami w swojej aplikacją może im w tym pomagać - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
W najnowszej kampanii ING promuje narzędzia, które pomagają firmom już na starcie lepiej odpowiadać na potrzeby ich klientów:
Terminal w telefonie bez opłat
Aplikacja eTerminal od ING umożliwia przyjmowanie płatności na telefonie lub tablecie w dowolnym miejscu. Akceptujemy płatności kartami Mastercard, Visa oraz portfelami cyfrowymi: Apple Pay i Google Pay, a także BLIKIEM. Firmy, które chcą korzystać z aplikacji, podpisują umowę w pełni zdalnie, w bankowości internetowej Moje ING lub ING Business. Pieniądze są szybko dostępne na koncie firmy – najpóźniej do godziny 10.00 w następnym dniu roboczym. Przedsiębiorca nie ponosi żadnych kosztów stałych, jedynie prowizję od transakcji. Startująca firma może skorzystać z oferty programu Polska Bezgotówkowa i przez 12 miesięcy nie ponosi żadnych kosztów. Dodatkowe 2 miesiące bez opłat otrzymuje od ING.
Leasing auta w aplikacji od pierwszego dnia
Każda firma może zawnioskować o leasing auta w ING już od pierwszego dnia działalności. Decyzję o leasingu otrzyma w ciągu 24h. Klient korzystający z Mojego ING załatwi wszystkie formalności w bankowości mobilnej: złoży wniosek, podejrzy umowę i polisę, faktury i rozliczenia. Całkowicie zdalnie może także podpisać umowę podpisem kwalifikowanym. ING finansuje pojazdy w PLN oraz EUR na okres nawet do 72 miesięcy. Biorąc leasing pojazdu elektrycznego w ING, firma nie zapłaci za rejestrację oraz może skorzystać z dopłat w ramach Programu „Mój Elektryk”.
Biznesowy ekspert przez wideo i telefon
Startujący przedsiębiorcy spotkanie z ekspertem biznesowym umawiają na stronie ing.pl. Klient wybiera datę, godzinę oraz formę spotkania (połączenie wideo lub rozmowa telefoniczna). Ekspert pomoże założyć konto firmowe, podpowie, co przyda się już na starcie i co warto uruchomić od pierwszego dnia w aplikacji bankowej.
Tytuł kampanii: „Przedsiębiorcy, dla swoich klientów robicie rzeczy niemożliwe”
Narzędzia: telewizja, radio, internet, direct marketing
Agencja: Brain, GONG
Media: Mullen Lowe Media Hub
Link do spotu https://youtu.be/xpV6Loh4YMc
*Badanie na zlecenie ING, przeprowadzone na panelu Ariadna. Termin realizacji: 8–18 grudnia 2023. Metoda: CAWI.
#NajlepszyBankDlaFirm
kontakt dla mediów
Magdalena Ostrowska
magdalena.ostrowska1@ing.pl
tel: +48 571-203-101
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Magdalena Ostrowska
magdalena.ostrowska1@ing.pl
tel: +48 571-203-101