handel

W Carrefour ceny regularne porównywalne, a nawet niższe niż w dyskoncie

15.01.2024 | Carrefour Polska

Coraz więcej faktów pokazuje, że zakupy w polskich dyskontach nie należą do najtańszych. Carrefour Polska porównał wartość koszyka zawierającego 14 podstawowych artykułów spożywczych codziennego użytku pod marką własną z analogicznym koszykiem marek własnych kupionych w sklepie sieci Biedronka. Wynik porównania pokazuje, że ceny regularne tych produktów w sieci Carrefour są podobne, a nawet niższe od tych, które można znaleźć w sąsiadującym sklepie dyskontowym. Porównanie to pokazuje również, że klienci tej sieci nie muszą iść na kompromis, pomiędzy ceną, a wyborem, co często ma miejsce w sklepach dyskontowych.

W porównaniu wzięły udział wybrane produkty marki własnej z oferty Carrefour i Biedronki, a wśród nich tak popularne artykuły spożywcze jak mleko, margaryna, napoje gazowane, dżem, kawa czy sery. Zakup porównywanych produktów marki własnej sieci Biedronka został przeprowadzony 27.12.2023 r. w sklepie stacjonarnym (o powierzchni około 1000 m2) w Warszawie, przy ul. Głębockiej. Wartość koszyka z tymi artykułami wyniosła 82,12 zł. Były to produkty w cenach regularnych, które obowiązywały w dniu zakupów, bez użycia karty lojalnościowej i kuponów w aplikacji. Analogiczne zakupy zrobione tego samego dnia w Carrefour, w sklepach o powierzchni od 300 do 11000 m2 (z wyłączeniem sklepów franczyzowych) i kosztowały one 81,78 zł. Pokazuje to, że obie sieci oferują porównywalne ceny najpotrzebniejszych produktów codziennego użytku, a nawet zakupy w Carrefour okazały się tańsze.

- Nasza najnowsza kampania, w której porównujemy ceny produktów marek własnych w naszych sklepach z cenami w sieci Biedronka, ma na celu pokazanie klientom, że zakupy w Carrefour mogą być równie tanie co w dyskontach, oferując jednocześnie nieporównywalnie większy asortyment, komfort czy jakość obsługi. Średnio w naszych hipermarketach oferujemy nawet 20 razy większy asortyment niż w klasycznym dyskoncie, w supermarketach nawet 10 razy większy. Do tego nasza sieć oferuje nowoczesne, wygodne sklepy oraz dostępnych i chętnych do pomocy pracowników, co sprawia, że zakupy zyskują inny wymiar. W Carrefour klienci nie muszą więc szukać kompromisów pomiędzy ceną, wyborem czy przyjemnością z dokonywanych zakupów - podsumowuje Marta Baran, Dyrektorka Działu Zarządzania Relacjami z Klientem w Carrefour Polska. 

Produkty marek własnych Carrefour, które przy podobnej jakości co produkty markowe oferują ceny niższe nawet do 30% to jeden z głównych filarów parasolowej Akcji Antyinflacja uruchomionej przez Carrefour w styczniu 2023 roku, aby pomóc klientom niwelować wzrost cen na rynku żywności. Wraz z nimi klienci mogą skorzystać w tej sieci ze stałych korzyści w aplikacji Mój Carrefour, która zapewnia m.in. codzienne zniżki na wybrane artykuły oraz 10% rabaty na całe zakupy w weekendy, marki Simpl oferującej najtańsze produkty w swojej kategorii, 10% rabatów dla seniorów w każdy wtorek i czwartek oraz cotygodniowych gazetek promocyjnych z Super Ofertami. 

Dodatkowo, Carrefour podczas negocjacji cenowych ze swoimi dostawcami, nie wyraża zgody na nieuzasadnione podwyżki cen produktów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na wzrost cen w sklepach sieci. Przykładem takiej sytuacji jest ograniczenie współpracy Carrefour z PepsiCo w Polsce oraz wycofanie produktów tej marki z innych krajów Grupy Carrefour, po fiasku negocjacji cenowych.

Dzięki swojej polityce cenowej i akcjom lojalnościowym, Carrefour staje się atrakcyjnym miejscem zakupów dla coraz większej liczby Polaków, wspierając oszczędzanie w niełatwych ekonomicznie czasach oraz będąc wartą rozważenia alternatywą dla zakupów w dyskontach.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.