handel

Styczeń pod znakiem oszczędności w Carrefour - sieć oferuje e-bony o wartości 50 zł w swojej aplikacji mobilnej

10.01.2024 | Carrefour Polska

Carrefour Polska zaczyna nowy rok z promocją dla użytkowników aplikacji “Mój Carrefour”. Do końca stycznia wszystkie osoby korzystające z aplikacji, otrzymają e-bony na następne zakupy o wartości 50 zł. Wystarczy, że od poniedziałku do czwartku, 3 razy zrobią zakupy za minimum 100 zł oraz zeskanują aplikację przy kasie.

Początek roku to dla wielu Polaków czas planowania i rewidowania domowego budżetu po dodatkowych, świątecznych i noworocznych wydatkach. Carrefour Polska, mając na uwadze aktualną sytuację ekonomiczną Polaków, przygotował dla swoich klientów promocję, dzięki której można otrzymać 50-złotowe bony na kolejne zakupy.

Akcja z aplikacją Mój Carrefour trwa do końca stycznia 2024 roku, wyłącznie od poniedziałku do czwartku. Aby otrzymać e-bon o wartości 50 zł, należy trzy razy zrobić zakupy za minimum 100 zł (z uwzględnieniem rabatów) i zeskanować aplikację “Mój Carrefour”. Do akcji zaliczają się zakupy wykonane raz dziennie. Po trzecich zakupach e-bon automatycznie pojawi się na koncie użytkownika. Na realizację bonu są dwa tygodnie.

— Carrefour wyprzedza swoją konkurencję nie tylko dzięki wyjątkowej różnorodności i bogactwu oferty ponad 50.000 produktów. To, co przyciąga do nas klientów to także przystępne ceny oraz korzyści wynikające z używania naszej aplikacji mobilnej — mówi Marta Baran, Dyrektorka Działu Zarządzania Relacjami z Klientem w Carrefour Polska. Początek roku to często trudny finansowo czas, dlatego cieszę się, że od pierwszych dni stycznia możemy oferować naszym klientom wygodne zakupy, za które zwrócimy im część pieniędzy - dodaje Marta Baran.

Wszystkie informacje na temat promocji, a także szczegółowy regulamin akcji, dostępne są na stronie: https://www.carrefour.pl/lp-oszczedzaj-na-zakupach

Akcja Antyinflacja

W styczniu 2023 roku Carrefour Polska wprowadził do swoich sklepów w całej Polsce Akcję Antyinflacyjną, która obejmuje zestaw pięciu strategii mających na celu ułatwienie klientom oszczędzania podczas zakupów. Kluczowym elementem tej inicjatywy jest rozszerzenie oferty produktów marki własnej Carrefour, która oferuje nawet 30% niższe ceny w porównaniu z produktami znanych marek. W jej ramach dostępnych jest ponad 4000 produktów, w tym świeże artykuły z linii Jakość z Natury, wędliny z Naszej Wędzarni Carrefour i wiele innych. Klienci mogą również skorzystać z 10% rabatu na weekendowe zakupy, korzystając z aplikacji Mój Carrefour, oraz wybierać spośród 200 najbardziej przystępnych cenowo produktów marek Simpl i Simpl Choice. Dodatkowo, osoby starsze otrzymują 10% zniżki na zakupy we wtorki, a od sierpnia także w czwartki, dzięki Karcie Seniora. Poza tym, regularne gazetki promocyjne prezentują Super Oferty, obniżając ceny nawet o 50%. Wszystkie te innowacyjne rozwiązania potwierdzają zaangażowanie Carrefour w dostarczanie korzyści i oszczędności swoim klientom.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.