media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse
Na taką białą godzinę aż chce się oszczędzać – nowa odsłona kampanii ING
ING Bank Śląski po raz kolejny inspiruje Polaków do oszczędzania na białą godzinę, czyli na to, co chcemy, żeby się wydarzyło. Kampanii towarzyszy oferta na 6% na koncie oszczędnościowym.
ING od lat promuje postawę oszczędzania z myślą o przyszłości oraz zapewnieniu niezależności finansowej. Bank aktywnie wspiera klientów w działaniu zgodnie z ideą asystenckości – podpowiada, przypomina, proponuje spersonalizowane rozwiązania, dokładnie wtedy, kiedy klienci tego potrzebują. Po to, aby mogli skupić się na realizacji swoich planów i robić najważniejsze dla nich rzeczy.
Dlatego ING – w ramach nowej odsłony kampanii – kontynuuje motywacyjną komunikację i proponuje oszczędzanie na białą godzinę z kontem oszczędnościowym, które daje swobodny dostęp do oszczędności i łatwą obsługę w aplikacji.
Link do spotu: https://youtu.be/-_5xdSLAtZY
Biała godzina, czyli pozytywne plany motywują do systematycznego oszczędzania i skutecznego zarządzania budżetem. Aby osiągnąć swój cel można:
- ustawić automatyczne oszczędzanie lub wpłacać samodzielnie,
- śledzić postępy w Moim ING,
- wyznaczyć tyle celów, ile chcemy. Założenie celu nic nie kosztuje.
Wsparciem kampanii jest oferta specjalna na koncie oszczędnościowym - 6% w skali roku, dla kwot poniżej 200 tys. zł i przez 3 miesiące od założenia konta oszczędnościowego.
Oferta „Bonus na start” przeznaczona jest dla klientów, którzy chcą zacząć aktywnie oszczędzać z ING.
Więcej informacji: https://www.ing.pl/lp/oko-bialagodzina
Kanały: TV, internet, outdoor, placówki, komunikacja do klientów
Agencje: Brain, GONG, Mullen Lowe Media Hub
kontakt dla mediów
Magdalena Klejment
magdalena.klejment@ing.pl
tel: +48 885-410-948
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Magdalena Klejment
magdalena.klejment@ing.pl
tel: +48 885-410-948