handel

Hot Wheelsy najpopularniejszą zabawką sprzedawaną w Carrefour Polska - Psi Patrol, Barbie i LEGO wciąż na topie

15.12.2023 | Carrefour Polska

Carrefour Polska sprawdził, które zabawki są najchętniej kupowane w okresie przedświątecznym. Jak pokazują dane sprzedażowe sieci, od początku listopada w pierwszej dziesiątce znajdują się m.in. samochodziki Hot Wheels (2 czołowe pozycje), laleczki L.O.L, pluszaki z bajki Psi Patrol oraz od lat - zestawy LEGO. W związku z dużym zainteresowaniem tą kategorią, na ostatni przedświąteczny weekend Carrefour zaplanował wyjątkową promocję. Tylko do 16 grudnia przy zakupie dwóch zabawek w sklepie Carrefour, trzecią można dostać za 1 grosz. 

Do Świąt Bożego Narodzenia został nieco ponad tydzień, a wielu Polaków nadal kompletuje prezenty. Aby ułatwić swoim klientom wybór, Carrefour przygotował podsumowanie TOP 10 zabawek, które w ostatnich okresie najlepiej sprzedają się w sklepach sieci. 

Od początku listopada dużym zainteresowaniem klientów cieszą się puzzle dla dzieci, dostępne w wariantach m.in. z 54 i 100 elementami. Następne miejsca kolejno zajmują samochodziki Matchbox, lalki Barbie Extra Mini Minis, Lego Technic Monster Jam El Toro Loco, a także laleczki L.O.L. Surprise OMG. Na podium wspięła się pluszowa maskotka z bajki Psi Patrol oraz zestaw tematyczny samochodzików Hot Wheels “Szybcy i Wściekli”. Bezkonkurencyjne okazały się jednak małe samochodziki Hot Wheels, które w okresie przedświątecznym najchętniej kupowali klienci Carrefour.

Carrefour Polska, na ostatni przedświąteczny weekend zaplanował dla swoich klientów wyjątkową promocję. Tylko do 16 grudnia przy zakupie dwóch zabawek w sklepie sieci, trzecią można otrzymać za 1 grosz. Rabat naliczany jest przy kasie od najtańszego produktu, przy zakupie trzech zabawek.

- Zabawki to jedne z najczęściej kupowanych produktów w naszych sklepach w okresie przedświątecznym. W tym roku przygotowaliśmy się na tę okoliczność i wyposażyliśmy nasze super- i hipermarkety w blisko 4000 produktów z tej kategorii, w tym w uwielbiane przez dzieci zabawki Mattel i produkty na licencji Disney – mówi Paweł Gadawski, Dyrektor Non-Food w Carrefour Polska. Można powiedzieć, że nasze sklepy pękają w szwach od zabawek, więc każdy, kto szuka świątecznego prezentu dla dziecka, na pewno znajdzie go w Carrefour – dodaje Paweł Gadawski.

Na początku listopada Carrefour Polska rozszerzył do ponad tysiąca ofertę licencjonowanych produktów z postaciami znanymi z bajek Disneya. Sieć świętując 100. urodziny studia, uruchomiła także konkurs, w którym do wygrania jest rola aktora dubbingowego w animowanej produkcji Disneya. Każdy uczestnik biorący udział w konkursie głównym, gra także o nagrodę przyznawaną co 2 tygodnie - “darmowe” zakupy w Carrefour o wartości do 3 tys. zł. Do 24 grudnia komisja wyłoni zwycięzców, którzy odwiedzą 1 z 3 wybranych sklepów w Warszawie, Gdańsku i Krakowie. Laureat na darmowe zakupy na licencji Disneya będzie miał 100 sekund, które liczone będą od chwili minięcia bramki wejściowej sklepu. 

 

1

Hot Wheels - Małe samochodziki

2

Hot Wheels - Szybcy i wściekli, zestaw tematyczny

3

PSI PATROL - pluszak 50 cm

4

Lalka L.O.L. Surprise OMG CS6

5

Lego zestaw nr 42135 Monster Jam El Toro Loco

6

Lalka Barbie Extra Mini Minis

7

Małe Samochodziki Matchbox, zestaw

8

Puzzle Mini 54 elementy

9

Puzzle 100 elementów Trefl

10

Puzzle 160 elementów Trefl

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.