handel budownictwo/nieruchomości
Carrefour zakończył drugą rozbudowę Sonata Parku w Sochaczewie
15 grudnia 2023 roku, po drugiej rozbudowie, otwiera się dla klientów nowa część Sonata Park Sochaczew. Właściciel i inwestor obiektu, którym jest Carrefour Polska oddaje do użytku ponad 4000 m2 dodatkowego GLA, na których pojawiają się sklepy takich marek jak: CCC, Half Price, 4F i Diverse. W momencie otwarcia obiekt jest w 100% skomercjalizowany.
Park handlowy Carrefour w Sochaczewie rośnie i rozwija się wraz z miastem. W wyniku rozbudowy Sonata Park powiększył się w tym roku o dodatkowe 4000 m2 GLA. Na nowej powierzchni pojawiły się marki takie jak CCC, Half Price, 4F oraz Diverse, które sprawiły, że obiekt jest obecnie największym centrum handlowym w mieście i jego okolicach. Na początku 2024 roku swoje lokale otworzą kolejni najemcy (w tym np. New Yorker). Otwarcie nowej części parku jeszcze przed Bożym Narodzeniem to idealna okazja dla mieszkańców do skompletowania świątecznych zakupów i prezentów w jednym miejscu.
Sonata Park to od wielu lat jeden z najważniejszych punktów na handlowej mapie Sochaczewa. Jego dogodna lokalizacja (przy ulicy Warszawskiej 119) sprawia, że jest łatwo dostępny dla mieszkańców, a także dla odwiedzających miasto przyjezdnych. Jedną z głównych lokomotyw handlowych Sonaty Park pozostaje hipermarket Carrefour. Nowoczesna koncepcja tego kompaktowego sklepu obejmuje powierzchnię sprzedaży około 3200 m2, oferując szeroki wybór produktów spożywczych i przemysłowych, stały asortyment tekstyliów oraz wybór usług poprawiających jakość i komfort dokonywanych zakupów. W obiekcie są także sklepy marek takich jak H&M, Reserved, Carry, Smyk czy Empik.
- Otwarcie nowej części Sonata Park to dla nas idealne zakończenie roku. Wierzymy, że nowe marki i rozbudowany obiekt przyciągną do nas na stałe wielu lokalnych klientów, którzy świąteczne zakupy zrobią właśnie u nas – mówi Ewa Karska, Dyrektor Galerii Handlowych w Carrefour Polska. Bardzo cieszy nas również fakt, że obiekt został w 100% skomercjalizowany. Pokazuje to zaufanie, jakim darzą nasze inwestycje kluczowi najemcy, działający na polskim rynku – dodaje Ewa Karska.
Z okazji otwarcia Sonata Park Sochaczew przygotował dla swoich klientów dodatkowe atrakcje. Już w sobotę, 16 grudnia, wszyscy klienci którzy odwiedzą ten park handlowy, będą mogli wziąć udział w loterii, w której do wygrania będą karty podarunkowe na zakupy o wartości tysiąca złotych. Wystarczy zrobić zakupy za minimum pięćdziesiąt złotych w sklepach Sonata Park i w godz. 11.00-19.00 zarejestrować paragon na stoisku obok hipermarketu Carrefour. Na odwiedzających czeka także poczęstunek.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.