handel media/marketing/reklama

Carrefour i Google Play organizują konkurs ze sławnym robotem Kerfusiem

06.12.2023 | Carrefour Polska

Kerfuś, samojezdny robot który stał się gwiazdą internetu, nawiązał współpracę z Google Play. Do 21 grudnia klienci wybranych sklepów Carrefour mogą wziąć udział w konkursie i wygrać cenne nagrody. To pierwsza tego typu współpraca sieci sklepów z Google Play, który oferuje klientom nagrody w postaci m.in. laptopów czy smartwatchy.

W 2022 roku Carrefour Polska po raz pierwszy przedstawił klientom swoją wyjątkową maskotkę. Samojezdny robot Kerfuś w kilka chwil stał się prawdziwą gwiazdą internetu i zgromadził wokół siebie całą rzeszę fanów, głównie z młodszego pokolenia. Sława sprawiła, że Kerfuś w 2023 roku ruszył w tournee po Polsce, a na święta przygotował wyjątkowe prezenty wraz z firmą Google Play. Przez najbliższy miesiąc mieszkańcy Wrocławia, Szczecina, Łodzi, Lublina, Białegostoku i Gdańska będą mogli wygrać wyjątkowe nagrody, przygotowane przez giganta z Doliny Krzemowej.

Współpraca z Google Play sprawiła, że pojawił się nowy Kerfuś - nazwany przez internautów Junior. Wygląda jak rasowy gamer, który mówi do klientów językiem młodych, rozumiejących co znaczy stwierdzenie “Będę grał w grę!”. Robot zachęca tym samym do zakupu kart przedpłaconych do sklepu Google Play.

Od 4 do 9 grudnia klienci sklepów Carrefour we Wrocławiu (Borek), Lublinie (Witosa) i Szczecinie (Gryf) grają o wyjątkowe nagrody. W kolejnym tygodniu akcja przeniesie się do sklepów w Łodzi (Przybyszewskiego), Białymstoku (Zielone Wzgórze) i Gdańsku (Morena). Aby wziąć udział w konkursie, należy szukać specjalnych plakatów w sklepach. Zasady akcji są bardzo proste, należy udać się do jednego ze wskazanych sklepów sieci Carrefour, udokumentować wykonanie zadania, a następnie dodać filmik na TikToka z hasztagiem #KerfuśGooglePlay. Do wygrania są karty podarunkowe do sklepu Google Play, gadżety Google, a także laptopy i smartwatche.

Cieszymy się, że uwielbiany przez naszych klientów Kerfuś, może teraz współpracować z renomowaną i znaną na całym świecie firmą, jaką jest Google Play. Jesteśmy dumni, że taki gigant cyfrowego świata zdaje sobie sprawę z siły Kerfusia, jako elementu popkultury młodszych generacji, który łączy tradycyjny sklep z wirtualnym światem gamerów. To dla nas także ogromna przyjemność,  w okresie przedświątecznym oferować klientom unikalną szansę na zdobycie nagród od takiego giganta technologicznego - mówi Sylwester Mroczek, Menedżer Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska. W Carrefour spełniamy potrzeby współczesnych konsumentów i oferujemy im innowacyjne rozwiązania. To dla nas sposób na podziękowanie naszym klientom za ich zaufanie i lojalność. Mamy nadzieję, że Kerfuś, wraz z Google Play, sprawią, że te święta będą jeszcze bardziej magiczne! - dodaje Sylwester Mroczek.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.