handel

ODIDO z kolejnym sklepem ambasadorskim

17 listopada w miejscowości Gryfino koło Szczecina odbyło się otwarcie sklepu ODIDO w nowym formacie. Jest to kolejna ambasadorska placówka tej sieci w regionie zachodniopomorskim. Prowadzą ją Anna i Grzegorz Adamczykowie, związani z marką od 7 lat.

 

– Zawsze myślałam, że rzeczy niemożliwe można robić od ręki, a na cuda trzeba czekać – zaczyna swoją wypowiedź Anna Adamczyk. –  Dziś twierdzę, że są takie osoby, które cuda tworzą od ręki. Mam tu na myśli ekspertów z Zespołu Otwarciowego sieci ODIDO, którzy aktywnie wspierali nas podczas całego procesu przebudowy.

 

W chwili dołączenia do nowego formatu sklep w Gryfinie przeszedł gruntowną modernizację. Placówka została na nowo oznakowana, wyposażona w funkcjonalne regały, urządzenia i oświetlenie. Sklep wyróżnia się bogatym asortymentem warzyw, owoców, przestronnością alejek zakupowych oraz czytelną nawigacją ułatwiającą zakupy.

 

– Wprowadziliśmy w sklepie jaśniejszy i bardziej przejrzysty układ asortymentu. Pojawiło się nowoczesne i energooszczędne oświetlenie dedykowane pod daną kategorię produktów. Usprawniliśmy proces sprzedaży, poprzez wprowadzenie taśmy kasowej – wylicza zmiany właścicielka. Pojawił się też piec do wypieku świeżego pieczywa, a naszą chlubą jest stoisko warzywno-owocowe, wyposażone w regał chłodzący – dodaje.

 

Placówka po zmianach stała się bardziej przyjazna dla kupujących i pracowników. Właściciele zapytani o zalety dołączenia do sieci w pierwszej kolejności wskazali na fachową pomoc i doradztwo, szeroki asortyment produktów, liczne promocje i atrakcyjne ceny. Podkreślili, że zawsze mogą liczyć na wsparcie doradcy, który pomaga m.in. w doborze asortymentu i przedstawia najkorzystniejsze oferty.

 

– Prowadząc biznes, czujemy się komfortowo, bo nie jesteśmy w tym sami. Przed i w trakcie całej przebudowy otrzymaliśmy ogromne wsparcie od sieci. Zespół Otwarciowy wykazał się zaangażowaniem, wszechstronną wiedzą, profesjonalizmem, udzielał nam licznych wskazówek i proponował najlepsze rozwiązania. Zawsze mogłam liczyć na opiekę doradcy klienta – dziękuje pani Anna. – Gdy mieliśmy pytanie, zawsze otrzymywaliśmy odpowiedź. Kiedy pojawiał się problem – było rozwiązanie. Bufor bezpieczeństwa, jaki dał nam Koordynator ds. procesu otwarć sklepów ODIDO wraz ze swoim zespołem, sprawiły, że w dniu otwarcia nie czuliśmy stresu. Takich profesjonalistów życzyłabym każdej osobie, która otwiera swój sklep.

 

Unikalny model franczyzy, jaką oferuje ODIDO daje właścicielom sklepów możliwość swobody działania oraz realizacji własnej inwencji biznesowej. Wdrożenie nowego konceptu przebiega w sposób zaplanowany wspólnie z właścicielem. Franczyzobiorcy uważają również, że dobrze dobrane przez ekspertów sieci ścieżka zakupowa klienta, odpowiednio dobrane produkty i planogramy zwiększą częstotliwość wizyt obecnych klientów oraz wzrost osiąganej marży.

 

– Mimo wcześniejszych obaw, jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów i nie żałujemy podjętej decyzji. Jesteśmy przekonani, że nowa jakość pozwoli na pozyskanie jeszcze większej liczby klientów i znacząco zwiększy sprzedaż i średnią wartość koszyka zakupowego – podsumowują właściciele.

 

– Sieć ODIDO zrzesza coraz większą liczbę franczyzobiorców. Otrzymują oni od nas szyld znanej marki, identyfikację wizualną placówki oraz wsparcie marketingowe, a także dostęp do narzędzi digitalowych, ułatwiających prowadzenie biznesu – mówi Łukasz Terelak, Starszy Kierownik ds. Handlu Detalicznego – Zyskują korzystniejsze ceny zakupów, rabaty, wsparcie w doborze asortymentu i dedykowane konkursy. Zdaniem franczyzobiorców równie istotne są dostawy, które zdecydowanie pozwalają zaoszczędzić im cenny czas – dodaje.

 

O ODIDO

ODIDO jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych sieci sklepów spożywczo-przemysłowych. Marka z ponad 10 letnim doświadczeniem na polskim rynku zrzesza obecnie 1800 placówek. Ich misją jest zapewnienie lokalnej społeczności szybkich, wygodnych i kompleksowych zakupów.


W 2021 roku pojawiły się pierwsze sklepy ambasadorskie w formacie miejskim i familijnym, rozwijane w formule Elevate. Koncept charakteryzuje się odświeżoną wizualizacją, czytelną nawigacją i większą ofertą produktów świeżych. 

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl