Supeco Piekary Śląskie stawia na lokalny smak i jakość — nowe stoisko firmowe Zakładów Mięsnych HAM już otwarte
Supeco, sieć hurtowo-dyskontowa należąca do Carrefour Polska, rozwija swoją ofertę od dostawców lokalnych. Sklep w Piekarach Śląskich nawiązał współpracę z czołowym, śląskim producentem wyrobów mięsnych na zasadzie wynajmu stoiska tradycyjnego, zlokalizowanego wewnątrz sklepu. Od 16 października br. wszyscy klienci sklepu przy ul. Śląskiej 1A mogą spróbować wyjątkowych produktów mięsnych, produkowanych przez lokalne Zakłady Mięsne HAM.
Sklepy Supeco będące połączeniem hurtowni i dyskontu, są dostępne zarówno dla klientów biznesowych, prowadzących działalność gospodarczą w handlu czy gastronomii, jak i dla klientów indywidualnych. Dzięki unikalnemu połączeniu szerokiego wyboru produktów w atrakcyjnych cenach, możliwości dokonywania zakupów hurtowych oraz specjalnej polityce rabatów kroczących, sklepy tej marki zyskują na popularności.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom nowych klientów, Supeco zwiększa ofertę produktów lokalnych. Otwarcie stoiska firmowego Zakładów Mięsnych HAM w sklepie Supeco w Piekarach Śląskich potwierdza ścisłą współpracę między Zakładami Mięsnymi HAM a siecią handlową. Supeco, znane z oferowania produktów wysokiej jakości w przystępnych cenach, zawsze stawia na współpracę z najlepszymi producentami. Zakłady Mięsne HAM, z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży mięsnej, doskonale wpisują się w wartości, jakie promuje sieć. Od 16 listopada br., w Supeco przy ul. Śląskiej 1A klienci mają dostęp do bogatej gamy produktów mięsnych, obejmującej mięso, kiełbasy, wędliny, gotowe dania mięsne i wiele innych. Każdy produkt w ofercie HAM charakteryzuje się wyjątkowym smakiem, starannie wyselekcjonowanymi składnikami i najwyższą jakością.
- Otwarcie stoiska lokalnego dostawcy w naszym sklepie to spełnienie oczekiwań naszych klientów i jednocześnie zapewnienie im wyjątkowego doświadczenia zakupowego. Stoisko firmowe HAM w Supeco Piekary Śląskie to miejsce, w którym klienci mogą odkryć smak i jakość prosto z naszego regionu - mówi Barbara Gudowska, dyrektor ds. operacyjnych formatu sklepów Supeco w Carrefour Polska. W naszym sklepie przy ladach tradycyjnych dostawca lokalny zatrudnia wykwalifikowanych pracowników, którzy pomagają klientom wybrać odpowiednie produkty, oraz dzielą się swoją wiedzą na temat mięsa i jego przyrządzania. Wierzymy, że połączenie naszych przystępnych cen i wyjątkowego regionalnego smaku sprawi, że nasi klienci jeszcze chętniej będą odwiedzać nasz sklep. Zapraszamy serdecznie do odwiedzenia stoiska firmy HAM w Supeco w Piekarach Śląskich i odkrycia świata smaku, z którego jesteśmy dumni - dodaje Gudowska.
Oferta sklepów Supeco obejmuje obecnie 3500 produktów. Znajdują się w niej zarówno produkty świeże, jak i pakowane, a także kosmetyki, alkohol i chemia domowa. Uproszczone aktywa sklepu sprawiają, że większość towarów jest sprzedawanych na paletach i regałach wysokiego składowania, podobnie jak w typowych sklepach cash&carry. Jednocześnie klienci mogą również kupić produkty świeże z lad tradycyjnych, a także warzywa i owoce.
Obecnie w naszym kraju działa 7 sklepów pod marką Supeco.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.