handel media/marketing/reklama

Rossmann najbardziej medialną marką

Rossmann ponownie został najbardziej medialną marką wśród aptek i drogerii w Polsce. Badanie TOP Marka od lat przeprowadza branżowy dwumiesięcznik Press.

Badanie ocenia efektywność działań komunikacyjnych Rossmanna. Kluczowym wskaźnikiem jest siła marki, która w przypadku Rossmanna została oceniona na 625421 (następne Hebe osiągnęło wynik 259153). Przeanalizowano 46,6 mln wzmianek w prasie (1,5 mln) oraz internecie (portale, FB, IG, X, YT) w okresie od lipca 2022 do czerwca 2023.

Na siłę marki składa się:
a) liczba wzmianek o brandzie
b) dotarcie (impact), czyli szacowane dotarcie informacji o marce (wyliczane na podstawie zasięgu medium: nakładu prasy, średniej miesięcznej liczby unikalnych użytkowników, liczbie obserwujących c) indeks sentymentu – czyli wydźwięk informacji o marce (-10 to informacja negatywna, +5 w 100 proc. pozytywna, 1 – neutralna – indeks to proporcje między pozytywnymi, a negatywnymi informacjami).

TOP Marka to największe badanie medialności brandów w Polsce, uznawane za dowód efektywności działań komunikacyjnych marki. Rossmann w monitorowanym okresie miał 84184 publikacji, o zasięgu 277290105 i wysokim indeksie sentymentu 2,26). Za nami uplasowały się: Hebe (48328 publikacji), Sephora (24909), Super-Pharm (10261) oraz Douglas (12544).

Agata Nowakowska

kontakt dla mediów
Rzecznik Prasowy Rossmann SDP Sp. z o.o., +48 691 521 009
Agata Nowakowska

Agata_Nowakowska@rossmann.com.pl

informacje o firmie
kontakt dla mediów
Rzecznik Prasowy Rossmann SDP Sp. z o.o., +48 691 521 009
Agata Nowakowska

Agata_Nowakowska@rossmann.com.pl

informacje o firmie