handel kultura/sztuka/rozrywka
Carrefour świętuje 100-lecie Disneya - sieć rozszerza asortyment licencjonowanych produktów i oferuje konkurs, w którym do wygrania jest dubbing postaci z tego studia
Carrefour Polska podjął indywidualną współpracę z Disneyem w związku ze świętowaniem 100. urodzin studia na świecie. Wraz z początkiem listopada, sieć rozszerzyła ofertę licencjonowanych produktów z postaciami Disneya, dzięki czemu składa się ona teraz blisko z tysiąca produktów. Carrefour uruchomił także konkurs, w którym do wygrania jest rola aktora dubbingowego w animowanej produkcji tego studia. Kampanii towarzyszą działania komunikacyjne związane ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia.
Produkcje Disneya od równo 100 lat zachwycają całe pokolenia, które z chęcią kolekcjonują produkty z podobiznami ulubionych postaci z filmów. Carrefour Polska w ramach świętowania okrągłej rocznicy powstania tego znanego studia filmowego, promuje szeroką ofertę produktów na licencji Disneya obejmującą blisko 1000 produktów. W asortymencie znajdziemy nie tylko zabawki, ale także ubrania i inne tekstylia, produkty szkolne, książki, a nawet produkty spożywcze. Wraz z ofertą handlową Carrefour, jako jedyna sieć handlowa w Polsce, zagwarantował swoim klientom wyjątkowe konkursy, w których do wygrania jest rola aktora dubbingowego w najnowszej animacji studia, a także “darmowe” zakupy produktów Disneya.
- Jesteśmy jedyną siecią sklepów w Polsce, która zaangażowała się w obchody urodzin i która nawiązała bezpośrednią współpracę z Disneyem na tak szeroką skalę. Magia filmów Disneya towarzyszy naszym klientom od zawsze, jest ponadczasowa, bawi, uczy i wzrusza wszystkie pokolenia. Starsze roczniki, które wychowały się na tych animacjach, dziś przekazują te emocje swoim dzieciom. Aby każdy mógł odnaleźć cząstkę dzieciństwa w naszych sklepach, zaplanowaliśmy huczne obchody 100-lecia Disneya. - mówi Sylwester Mroczek, Menedżer Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych. Zwiększyliśmy ofertę produktów na licencji Disneya do ponad 1000, a na każdy tydzień trwania akcji zaplanowaliśmy specjalne obniżki cenowe. Listopad to czas, w którym nasi klienci rozpoczynają poszukiwania prezentów mikołajkowych i bożonarodzeniowych, stąd wiemy, że nasza rozbudowana oferta na pewno przyciągnie wielu fanów studia Disney w każdym wieku. Prawdziwą innowacją i gratką dla miłośników kina i animacji są nasze ekskluzywne konkursy. Klienci Carrefour będą mogli powalczyć o produkty licencjonowane o wartości aż 3 tys. zł, a także o wyjątkową nagrodę główną, jakiej jeszcze nikt nie mógł wygrać w Polsce — rolę aktora dubbingowego w produkcji Disneya. Zapraszamy wszystkich naszych klientów do wspólnego świętowania tej magicznej rocznicy w naszych sklepach. - dodaje Mroczek.
Konkurs, w którym do wygrania jest rola aktora dubbingowego przy jednej z produkcji studia, potrwa do 24 grudnia, a zasady są wyjątkowo proste. Aby wziąć udział, należy w dniach trwania konkursu kupić produkt na licencji Disneya w jednym ze Sklepów Carrefour, odebrać i zachować dowód zakupu. Poza paragonem każdy uczestnik musi wykonać pracę konkursową przedstawiającą „Swoje najwspanialsze wspomnienie związane z Disneyem” (technika wykonania pracy opisana jest w regulaminie). Pracę wraz z paragonem należy zgłosić za pomocą formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie www.konkursykiora.pl. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na początku stycznia 2024 roku.
Każdy uczestnik biorący udział w konkursie głównym, gra także o nagrodę przyznawaną co 2 tygodnie - “darmowe” zakupy w Carrefour o wartości do 3 tys. zł. Od 2 listopada, do 24 grudnia, co 2 tygodnie, komisja wyłaniać będzie zwycięzców, którzy odwiedzą 1 z 3 wybranych sklepów w Warszawie, Gdańsku i Krakowie. Laureat na darmowe zakupy na licencji Disneya będzie miał 100 sekund, które odliczane będą od bramki wejściowej w sklepie Carrefour.
Szczegółowy regulamin akcji, oraz informacja o sklepach biorących udział w akcji dostępne są na stronie:
https://www.carrefour.pl/promocje/konkursy-i-loterie/najwspanialsze-wspomnienie-zwiazane-z-disneyem.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.