handel towary konsumpcyjne

MAKRO Polska poszerza asortyment marki własnej

Sieć hurtowni MAKRO Polska nieustannie rozwija marki własne. Aby zapewnić najwyższą jakość, zarówno produkty jak i dostawcy podlegają licznym kontrolom. Prawdziwym hitem wśród asortymentu marek własnych jest labraks , dorada oraz argentyńska wołowina.  

 

Produkty marki własnej sieci hurtowni MAKRO Polska są dedykowane zarówno przedstawicielom gastronomii jak i właścicieli sklepów. Są dokładnie badane i testowane, a dostawcy są poddawani regularnym kontrolom.

 

Wśród asortymentu warto zwrócić uwagę na nowość sygnowaną marką METRO Premium w kategorii ryb świeżych: labraks i doradę. Pochodzą one ze zrównoważonych hodowli, a ich klasa premium została potwierdzona przez dział jakości MAKRO Polska. Hodowla dorady i labraksu odbywa się w Chorwacji w ściśle kontrolowanych warunkach. Pasza nie zawiera antybiotyków ani GMO. W celu zapewnienia najwyższej jakości i świeżości ryb, ich transport trwa do 48 godzin od połowu. Ich delikatne mięso i łagodny smak sprawiają, że mają szerokie zastosowanie w kuchni. Mogą być zarówno pieczone, grillowane czy gotowane na parze. Labraks współgra z wieloma dodatkami, takimi jak warzywa, mieszanki ziół czy cytrusy, z kolei dorada świetnie komponuje się z cytryną i czosnkiem. Może być również stosowana w sushi jako zamiennik łososia.

 

Kolejnym produktem, który wzbogacił ofertę, jest argentyńska wołowina. Posiada ona certyfikat METRO QA Audited/certified farms and plants. Mięso to pochodzi od bydła z wolnego wybiegu, karmionego wyłącznie trawą. Poszczególne części przygotowywane są zgodnie z zasadą zero waste, tak aby szef kuchni mógł sprawnie przyrządzić dania. Są starannie przycięte i pozbawione zbędnego tłuszczu.

 

Więcej informacji na temat asortymentu marek własnych można znaleźć na stronie: https://www.makro.pl/Swiat-produktow/Marki-wlasne Produkty są dostępne w halach sieci MAKRO Polska.  

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl