Już ponad 330 produktów bezglutenowych w Carrefour
Carrefour Polska rozwija ofertę produktów dla osób wykluczających gluten z diety. Obecnie, w ofercie tej sieci klienci znajdą ponad 330 produktów pozbawionych tego uczulającego składnika, które zostały wyeksponowane w specjalnie oznaczonych strefach tematycznych. Do 10 listopada będzie można je kupić nawet 50% taniej.
W Polsce na celiakię choruje 1% ludzi, jednak aż 25% może mieć uczulenie na gluten. Nie dziwi więc fakt, że aż 1/4 Polaków w wieku 18-34 sięga po produkty bezglutenowe, które coraz częściej można spotkać w stałym asortymencie sklepów. W zależności od formatu sklepu Carrefour klienci mogą znaleźć tam nawet do ponad 330 produktów z oznaczeniem przekreślonego kłosa. Największy wybór klienci znajdą w hipermarketach, gdzie zostały one wyeksponowanego w specjalnie oznaczonych “strefach bezglutenowych”.
Jak pokazują dane sprzedaży Carrefour, po produkty bezglutenowe najczęściej sięgają mieszkańcy dużych miast jak np., Warszawy, Krakowa, czy Wrocławia. Z roku na roku, widać jednak rosnące zainteresowanie tym asortymentem także mieszkańców mniejszych miast. Jest to zasługa coraz większej dostępności produktów bez glutenu, a także zbliżenia się ich cen, do cen produktów konwencjonalnych. Wyrównanie cen, to również zasługa pojawienia się w tej kategorii produktów pod markami własnymi. Dodatkowo, w dniach od 6 do 10 listopada, Carrefour wprowadza ofertę promocyjną na ten asortyment - przy zakupie wybranych produktów bez glutenu za drugi zapłacimy 50% taniej.
- Dla wielu Polaków dieta bezglutenowa to nie przejściowa moda, a konieczność zmiany stylu życia na stałe. Dzięki ofercie “stref bezglutenowych” Carrefour, wiele osób nie będzie musiało rezygnować ze swoich ulubionych produktów, lub szukać ich w kilku różnych sklepach, bo znajdą w naszych sklepach odpowiedniki w wersji bez glutenu. Dzięki temu ich dieta będzie wymagała mniej wyrzeczeń - mówi Sylwester Mroczek, Menedżer Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych z Carrefour Polska. Naszym celem jest zaoferowanie w każdym z naszych sklepów kompleksowej oferty produktów bezglutenowych, która odpowiada na oczekiwania lokalnych klientów. W najbliższym czasie planujemy dalsze poszerzanie tego asortymentu we wszystkich formatach naszych sklepów — dodaje Mroczek.
Promocja na produkty bezglutenowe obowiązuje w dniach od 6 do 10 listopada i obejmuje wybrany asortyment z tej kategorii.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.