handel

Zyskaj nawet do 100 zł na zakupy w Carrefour - ruszyła ostatnia odsłona Akcji Antyinflacja w 2023 roku

03.11.2023 | Carrefour Polska

Na ostatnie dwa miesiące roku, Carrefour Polska wprowadza nową odsłonę swojej flagowej “Akcji Antyinflacja”, której celem jest ochrona siły zakupowej klientów. Aż do 30 grudnia br. wszystkie osoby korzystające z aplikacji “Mój Carrefour” będą mogły otrzymać e-bony na następne zakupy o łącznej wartości nawet 100 zł. Wystarczy, że 8 razy zrobią zakupy za minimum 99 zł oraz zeskanują aplikację sieci przy kasie.

Listopad i grudzień to dla Polaków czas przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia. Już po Święcie Zmarłych rozpoczynają planowanie wydatków i zakupy pierwszych prezentów świątecznych, aby rozłożyć swoje wydatki na dwa miesiące. Carrefour Polska, mając na uwadze utrzymującą się w Polsce trudną sytuację ekonomiczną, przygotował dla swoich klientów nową odsłonę parasolowej Akcji Antyinflacja, której celem jest zniwelowanie skutków wzrostu cen odczuwanych przez Polaków od blisko 2 lat.

Można zaoszczędzić nawet 100 zł

Klienci Carrefour od 2 listopada do 30 grudnia br., dokonując 8 razy zakupów z aplikacją Mój Carrefour mogą zyskać nawet do 100 zł w e-bonach. Wystarczy zrobić zakupy w Carrefour za minimum 99 zł, a przy kasie zeskanować aplikację. Po drugich zakupach za 99 zł klient otrzyma e-bon o wartości 10 zł do wykorzystania przy kolejnej wizycie w sklepie sieci. W ten sposób wartość otrzymywanego bonu zwiększa się co drugą wizytę w sklepie. Po czwartych zakupach użytkownik aplikacji otrzymuje bon na 20 zł, po szóstych na 30 zł, a po ósmych na 40 zł, każdy ważny przez 14 dni od następnego dnia po jego otrzymaniu. 

- Jednym z głównych celów Carrefour jest zapewnianie naszym klientom wygodnych, dobrych jakościowo i przystępnych cenowo zakupów. Użytkownicy naszej aplikacji mają codzienny dostęp do wyjątkowych ofert, które umieściliśmy pod parasolem Akcji Antyinflacja opartej na 5 stałych filarach. W Carrefour dbamy nie tylko o rodziny i seniorów, oferując Kartę Dużej Rodziny oraz Kartę Seniora, ale o wszystkich klientów, którzy szczególnie w okresie przedświątecznym, będą szukać promocji i oszczędności. Z naszą aplikacją do końca tego roku można zaoszczędzić nawet 100 zł, a przy okazji skorzystać z dodatkowych, codziennych promocji, jakie pojawiają się w sklepach i w naszej gazetce. — mówi Marta Baran, Dyrektorka Działu Zarządzania Relacjami z Klientem w Carrefour Polska.

 

Akcja Antyinflacja

W styczniu tego roku Carrefour Polska wprowadził do swoich sklepów w całej Polsce Akcję Antyinflacyjną, która obejmuje zestaw pięciu strategii mających na celu ułatwienie klientom oszczędzania podczas zakupów. Kluczowym elementem tej inicjatywy jest rozszerzenie oferty produktów marki własnej Carrefour, która oferuje nawet 30% niższe ceny w porównaniu z produktami znanych marek. W jej ramach dostępnych jest ponad 4000 produktów, w tym świeże artykuły z linii Jakość z Natury, wędliny z Naszej Wędzarni Carrefour i wiele innych. Klienci mogą również skorzystać z 10% rabatu na weekendowe zakupy, korzystając z aplikacji Mój Carrefour, oraz wybierać spośród 200 najbardziej przystępnych cenowo produktów marek Simpl i Simpl Choice. Dodatkowo, osoby starsze otrzymują 10% zniżki na zakupy we wtorki, a od sierpnia także w czwartki, dzięki Karcie Seniora. Poza tym, regularne gazetki promocyjne prezentują Super Oferty, obniżając ceny nawet o 50%. Wszystkie te innowacyjne rozwiązania potwierdzają zaangażowanie Carrefour w dostarczanie korzyści i oszczędności swoim klientom.

Szczegółowy regulamin akcji, oraz informacja o produktach wykluczonych z promocji, dostępna jest na stronie https://www.carrefour.pl/lp-oszczednosci-przyspieszaja-do-100

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.