nowe produkty/usługi handel

Tanie i szybkie międzynarodowe przekazy pieniężne MoneyGram już w Carrefour

31.10.2023 | Carrefour Polska

Carrefour Polska rozpoczął pilotaż usługi MoneyGram — dostępu do błyskawicznych krajowych i zagranicznych przekazów pieniężnych, które można wysłać w dowolne miejsce na świecie już za kilka złotych. Pilot tego rozwiązania odbywa się w dziesięciu sklepach sieci. 

Usługa MoneyGram zapewnia łatwy przekaz pieniędzy z Polski do ponad 400 tysięcy punktów w ponad 200 państwach na całym świecie. W ramach usługi w Carrefour realizowane są przekazy krajowe i zagraniczne w kilku dostępnych opcjach, m.in. przekaz gotówkowy, a także przekaz na konto bankowe w kraju odbioru. Dotychczas, usługa dostępna była na stałe jedynie w placówkach Poczty Polskiej, Banku Pocztowego i Banków Spółdzielczych, ale od października br., można z niej skorzystać przy okazji zakupów w sklepach Carrefour w Polsce. 

Pieniądze na drugim końcu świata w 10 minut

Klienci wybranych hipermarketów Carrefour w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu (adresy na końcu komunikatu), mogą wysyłać pieniądze za pomocą usługi MoneyGram w Punkcie Obsługi Klienta (POK). Do wysłania pieniędzy niezbędny jest dowód tożsamości, który pracownik POK weryfikuje, a następnie wypełnia elektroniczny formularz zgodnie z informacjami jakie otrzyma od klienta. Każda osoba wysyłając pieniądze otrzymuje potwierdzenie transakcji wraz z kodem odbioru. Pieniądze będzie można odebrać nawet w 10 minut, w jednym z ponad 400 tysięcy punktów MoneyGram na całym świecie i jest to tak samo proste. Poza dowodem tożsamości wystarczy mieć przy sobie kod odbioru, przekazany przez nadawcę przekazu. Po weryfikacji dokumentu i kodu przez pracownika POK i po podpisaniu potwierdzenia transakcji, pieniądze są wypłacane. To wszystko nawet w 1 minutę.

- Carrefour Polska konsekwentnie realizuje projekty z obszaru Usług dla Klientów oraz poszerza grono Partnerów Biznesowych, z którymi je wdraża. Miło mi poinformować o naszym nowym partnerstwie z MoneyGram - światowym liderem rynku przekazów pieniężnych. Dzięki temu partnerstwu oferujemy naszym klientom możliwość skorzystania z przekazów pieniężnych MoneyGram przy okazji zakupów w naszych sklepach.  Łatwe i wygodne odbieranie i wysyłanie przekazów pieniężnych dołącza tym samym do portfolio usług dostępnych dla naszych klientów w sklepach Carrefour - Grzegorz Wazowicz, Menedżer Działu Usług Finansowych i Handlowych oraz Projektów Specjalnych w Carrefour Polska. Obecnie wdrożyliśmy usługę MoneyGram w wybranych hipermarketach na terenie Warszawy, Wrocławia i Krakowa. Plany są ambitne i jeszcze w tym roku mamy zamiar wprowadzić usługę w kolejnych sklepach Carrefour - dodaje Grzegorz Wazowicz.

Usługa MoneyGram dostępna jest już w trzech sklepach Carrefour w Warszawie, w dwóch placówkach we Wrocławiu i jednej w Krakowie. Pieniądze odbierać i nadawać można w godzinach otwarcia sklepów Carrefour. W zależności od wysokości wysyłanej kwoty i kraju jej odbioru, pobierana jest opłata (od 8 zł dla przekazu krajowego i od 9,50 zł dla zagranicznego). Transakcje MoneyGram z polskich sklepów sieci realizowane są jedynie w polskiej walucie PLN.

Sklepy Carrefour z dostępną usługą MoneyGram:

  1. Kraków Czyżyny, ul. M.Medweckiego 2
  2. Warszawa Arkadia, ul. Jana Pawła II 82
  3. Warszawa Targówek, ul. Głębocka 15
  4. Warszawa Wileńska, ul. Targowa 72
  5. Wrocław Borek, ul. Gen. Hallera 52
  6. Wrocław Magnolia, ul. Legnicka 58

Sklepy, w których usługa jest obecnie w trakcie uruchamiania:

  1. Warszawa, Ul. Powstańców Śląskich 126
  2. Warszawa, Al. Jerozolimskie 148
  3. Warszawa, ul Złota 59
  4. Warszawa, ul. Wołoska 12
kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.