Tanie i szybkie międzynarodowe przekazy pieniężne MoneyGram już w Carrefour
Carrefour Polska rozpoczął pilotaż usługi MoneyGram — dostępu do błyskawicznych krajowych i zagranicznych przekazów pieniężnych, które można wysłać w dowolne miejsce na świecie już za kilka złotych. Pilot tego rozwiązania odbywa się w dziesięciu sklepach sieci.
Usługa MoneyGram zapewnia łatwy przekaz pieniędzy z Polski do ponad 400 tysięcy punktów w ponad 200 państwach na całym świecie. W ramach usługi w Carrefour realizowane są przekazy krajowe i zagraniczne w kilku dostępnych opcjach, m.in. przekaz gotówkowy, a także przekaz na konto bankowe w kraju odbioru. Dotychczas, usługa dostępna była na stałe jedynie w placówkach Poczty Polskiej, Banku Pocztowego i Banków Spółdzielczych, ale od października br., można z niej skorzystać przy okazji zakupów w sklepach Carrefour w Polsce.
Pieniądze na drugim końcu świata w 10 minut
Klienci wybranych hipermarketów Carrefour w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu (adresy na końcu komunikatu), mogą wysyłać pieniądze za pomocą usługi MoneyGram w Punkcie Obsługi Klienta (POK). Do wysłania pieniędzy niezbędny jest dowód tożsamości, który pracownik POK weryfikuje, a następnie wypełnia elektroniczny formularz zgodnie z informacjami jakie otrzyma od klienta. Każda osoba wysyłając pieniądze otrzymuje potwierdzenie transakcji wraz z kodem odbioru. Pieniądze będzie można odebrać nawet w 10 minut, w jednym z ponad 400 tysięcy punktów MoneyGram na całym świecie i jest to tak samo proste. Poza dowodem tożsamości wystarczy mieć przy sobie kod odbioru, przekazany przez nadawcę przekazu. Po weryfikacji dokumentu i kodu przez pracownika POK i po podpisaniu potwierdzenia transakcji, pieniądze są wypłacane. To wszystko nawet w 1 minutę.
- Carrefour Polska konsekwentnie realizuje projekty z obszaru Usług dla Klientów oraz poszerza grono Partnerów Biznesowych, z którymi je wdraża. Miło mi poinformować o naszym nowym partnerstwie z MoneyGram - światowym liderem rynku przekazów pieniężnych. Dzięki temu partnerstwu oferujemy naszym klientom możliwość skorzystania z przekazów pieniężnych MoneyGram przy okazji zakupów w naszych sklepach. Łatwe i wygodne odbieranie i wysyłanie przekazów pieniężnych dołącza tym samym do portfolio usług dostępnych dla naszych klientów w sklepach Carrefour - Grzegorz Wazowicz, Menedżer Działu Usług Finansowych i Handlowych oraz Projektów Specjalnych w Carrefour Polska. Obecnie wdrożyliśmy usługę MoneyGram w wybranych hipermarketach na terenie Warszawy, Wrocławia i Krakowa. Plany są ambitne i jeszcze w tym roku mamy zamiar wprowadzić usługę w kolejnych sklepach Carrefour - dodaje Grzegorz Wazowicz.
Usługa MoneyGram dostępna jest już w trzech sklepach Carrefour w Warszawie, w dwóch placówkach we Wrocławiu i jednej w Krakowie. Pieniądze odbierać i nadawać można w godzinach otwarcia sklepów Carrefour. W zależności od wysokości wysyłanej kwoty i kraju jej odbioru, pobierana jest opłata (od 8 zł dla przekazu krajowego i od 9,50 zł dla zagranicznego). Transakcje MoneyGram z polskich sklepów sieci realizowane są jedynie w polskiej walucie PLN.
Sklepy Carrefour z dostępną usługą MoneyGram:
- Kraków Czyżyny, ul. M.Medweckiego 2
- Warszawa Arkadia, ul. Jana Pawła II 82
- Warszawa Targówek, ul. Głębocka 15
- Warszawa Wileńska, ul. Targowa 72
- Wrocław Borek, ul. Gen. Hallera 52
- Wrocław Magnolia, ul. Legnicka 58
Sklepy, w których usługa jest obecnie w trakcie uruchamiania:
- Warszawa, Ul. Powstańców Śląskich 126
- Warszawa, Al. Jerozolimskie 148
- Warszawa, ul Złota 59
- Warszawa, ul. Wołoska 12
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.