ODIDO na największych w Europie Środkowo-Wschodniej Targach Franczyzy
Sieć ODIDO zaprezentowała swoją ofertę współpracy podczas 21. edycji Targów Franczyzy w Warszawie. W dniach 19-21 października odwiedzający stoisko w zielono-pomarańczowych barwach mogli zapoznać się z nowym konceptem marki oraz poznać szeroką ofertę rozwiązań i korzyści dołączenia do sieci.
Wśród licznych wystawców, obecnych podczas trzech dni targów w Pałacu Kultury i Nauki, swój model biznesowy zaprezentowała sieć ODIDO. Przedsiębiorcy odwiedzający stoisko dowiedzieli się więcej o nowym formacie, a obecni na miejscu przedstawiciele odpowiadali na pojawiające się pytania, w tym jak szybko można wprowadzić swój sklep do sieci. Ponadto dzięki technologii VR można było udać się na wirtualny spacer alejkami ODIDO, zwiedzić otoczenie sklepu, obejrzeć design, a także przyjrzeć się wszystkim strefom w placówce.
– Targi były doskonałą okazją do przedstawienia naszego modelu współpracy – mówi Łukasz Terelak, Starszy Kierownik ds. Handlu Detalicznego w MAKRO Polska. Cieszymy się, że mogliśmy spotkać się z potencjalnymi partnerami biznesowymi i przedstawić im pełną oferty korzyści, jakie gwarantuje wejście do sieci – dodaje.
ODIDO jest jednym z liderów wśród sieci franczyzowych sklepów spożywczych w Polsce. Kieruje swoją ofertę do lokalnych przedsiębiorców, którzy cenią niezależność, a jednocześnie poszukują partnera wspierającego ich w codziennym prowadzeniu biznesu.
– Nowy format to połączenie znanego już klientom lokalnego sklepu spożywczego z innowacyjnymi rozwiązaniami, które odpowiadają na potrzeby współczesnego klienta. To właśnie zaprezentowaliśmy podczas targów – mówi Łukasz Terelak. – Liczę, że bezpośrednie spotkania i przeprowadzone rozmowy z przedsiębiorcami zaowocują pozyskaniem nowych partnerów do naszej sieci – podsumowuje Terelak.
kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
magdalena.figurna@makro.pl
informacje o firmie
--
MAKRO Cash and Carry Polska S.A. jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa), sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl
kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
magdalena.figurna@makro.pl
informacje o firmie
--
MAKRO Cash and Carry Polska S.A. jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa), sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl