Po kwiaty… do Carrefoura! Sieć uruchamia nowy koncept w swoim flagowym hipermarkecie w Warszawie
Carrefour Polska, jako pierwsza sieć w Polsce, otworzyła koncept handlowy własnej kwiaciarni. Od 12 października wszyscy klienci sklepu, a także odwiedzający centrum handlowe Westfield Arkadia w Warszawie, mogą kupić w tej sieci nie tylko kwiaty cięte i doniczkowe, ale także skorzystać z usług profesjonalnego florysty, który na życzenie tworzy bukiety i kompozycje upominkowe.
Francuska sieć, chcąc zapewnić swoim klientom szeroki asortyment produktów spożywczych i non-food, regularnie wprowadza i testuje w swoich sklepach nowe koncepty i innowacje handlowe i usługowe. Po rozpoczęciu w sierpniu 2023 roku testów Bistro Pizza — specjalnego stoiska z pizzą w całości lub na kawałki oraz włoskich przekąsek przygotowywanych na miejscu, Carrefour otwiera własną kwiaciarnię.
Od 12 października, wszyscy klienci hipermarketu Carrefour i goście Centrum Handlowego Arkadia mogą zrobić zakupy na nowoczesnym stoisku z rozbudowaną ofertą florystyczną. Na miejscu dostępnych jest wiele gotowych bukietów, jak i kwiaty cięte, z których na życzenie klientów, wyspecjalizowany florysta układa personalizowane wiązanki czy nawet kwiaty w modnych pudełkach lub wazonach. Oferta kwiaciarni to szeroki wybór kwiatów całorocznych oraz sezonowych sprzedawanych w bukietach i pojedynczo, a także kwiaty doniczkowe.
- Wprowadzenie konceptu “Kwiaciarnia Arkadia” to rozszerzenie współpracy z naszym dotychczasowym dostawcą kwiatów do naszych sklepów w całej Polsce. Ruchliwe centrum handlowe jest idealnym miejscem do wdrożenia i testów takiego projektu. - mówi Krzysztof Dobczyński, Dyrektor Działu Produktów Dużej Konsumpcji i Produktów Świeżych w Carrefour Polska. Klienci super- i hipermarketów oczekują szerokiego asortymentu, który pozwoli im dokonywać kompleksowych zakupów w jednym miejscu, nie tylko tych spożywczych, ale coraz częściej także z innych kategorii. Zapraszamy wszystkich gości Westfiled Arkadia do sprawdzenia naszej oferty florystycznej i oczywiście ze skorzystania z fachowej pomocy florysty. - podsumowuje Dobczyński.
Kwiaciarnia Arkadia dostępna jest dla wszystkich odwiedzających C.H.Westfield Arkadia w godzinach otwarcia centrum.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.
kontakt dla mediów
Izabella Rokicka
izabella_rokicka@carrefour.com
informacje o firmie
O Carrefour
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.