Franczyzowa sieć ODIDO otworzyła dwusetny sklep w nowym formacie
Sieć ODIDO rozwija się w nowym modelu. W środę, 27 września odbyło się otwarcie dwusetnego sklepu w tej formule. Placówka działa w miejscowości Ługów koło Świebodzina. Prowadzą ją Dorota i Robert Dłużak, którzy z siecią współpracują od 10 lat.
Dogodna umowa franczyzowa, na nowo zaprojektowane wnętrze oraz nowoczesny szyld to trzy główne argumenty, które wskazali właściciele zapytani o zalety dołączenia do nowego modelu sieci ODIDO.
Familijny format, który prowadzą państwo Dłużak wyróżnia się bogatym asortymentem warzyw, owoców i lokalnych produktów, przestronnością alejek zakupowych oraz czytelną nawigacją ułatwiającą zakupy.
– Sklep po modernizacji prezentuje się doskonale. Jest dobrze oznakowany, wyposażony w funkcjonalne regały, urządzenia i nowoczesne oświetlenie – mówi pan Robert. Placówka stała się bardziej przyjazna dla kupujących i pracowników. Jesteśmy przekonani, że nowa jakość pozwoli na pozyskanie jeszcze większej liczby klientów i znacząco zwiększy sprzedaż – dodaje.
Państwo Dłużak uważają również, że dobrze dobrana przez ekspertów sieci ODIDO ścieżka zakupowa i planogramy zwiększą częstotliwość wizyt obecnych klientów oraz wzrost osiąganej marży.
– Po przebudowie sklep nadal odwiedzają stali klienci. Zauważyliśmy jednak, że coraz częściej wracają do nas ludzie młodzi, którzy są zachwyceni nowym wyglądem i obsługą sklepu – mówi Dorota Dłużak.
Dołączenie do franczyzy ODIDO wiąże się nie tylko ze zmianą wyglądu sklepu. Uwagę konsumentów przyciąga także odpowiednio wyeksponowany asortyment.
– Dzięki wprowadzeniu lady impulsowej, nowych regałów piekarniczych i warzywnych oraz lepszej ekspozycji produktów, jesteśmy w stanie jeszcze bardziej konkurować na lokalnym rynku – wskazują właściciele. Dodatkowo możemy liczyć na wsparcie reklamowe i marketingowe, ciekawe oferty promocyjne oraz dogodne warunki zakupowe.
– Sieć ODIDO w nowym formacie przyciąga coraz większą liczbę franczyzobiorców. Główną korzyścią dołączenia do marki, wymienianą przez właścicieli sklepów jest elastyczna forma współpracy oraz możliwość zakupu produktów u lokalnych dostawców – mówi Łukasz Terelak, Starszy Kierownik ds. Handlu Detalicznego. – To również sprawnie przeprowadzona modernizacja sklepu, która nie wiąże się z długotrwałym zamknięciem placówki – dodaje.
Sieć ODIDO jest jednym z liderów wśród sieci franczyzowych sklepów spożywczych w Polsce. Kieruje swoją ofertę do lokalnych przedsiębiorców, którzy cenią niezależność, a jednocześnie poszukują partnera wspierającego ich w codziennym prowadzeniu biznesu. Nowy format ODIDO to połączenie znanego już klientom lokalnego sklepu spożywczego z innowacyjnymi rozwiązaniami, które odpowiadają na potrzeby współczesnego klienta.
kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
magdalena.figurna@makro.pl
informacje o firmie
--
MAKRO Cash and Carry Polska S.A. jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa), sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl
kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
magdalena.figurna@makro.pl
informacje o firmie
--
MAKRO Cash and Carry Polska S.A. jest wiodącą na polskim rynku siecią hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa), sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl