handel

Franczyzowa sieć ODIDO otworzyła dwusetny sklep w nowym formacie

Sieć ODIDO rozwija się w nowym modelu. W środę, 27 września odbyło się otwarcie dwusetnego sklepu w tej formule. Placówka działa w miejscowości Ługów koło Świebodzina. Prowadzą ją Dorota i Robert Dłużak, którzy z siecią współpracują od 10 lat.

 

Dogodna umowa franczyzowa, na nowo zaprojektowane wnętrze oraz nowoczesny szyld to trzy główne argumenty, które wskazali właściciele zapytani o zalety dołączenia do nowego modelu sieci ODIDO.

 

Familijny format, który prowadzą państwo Dłużak wyróżnia się bogatym asortymentem warzyw, owoców i lokalnych produktów, przestronnością alejek zakupowych oraz czytelną nawigacją ułatwiającą zakupy.

 

– Sklep po modernizacji prezentuje się doskonale. Jest dobrze oznakowany, wyposażony w funkcjonalne regały, urządzenia i nowoczesne oświetlenie – mówi pan Robert. Placówka stała się bardziej przyjazna dla kupujących i pracowników. Jesteśmy przekonani, że nowa jakość pozwoli na pozyskanie jeszcze większej liczby klientów i znacząco zwiększy sprzedaż – dodaje.

 

Państwo Dłużak uważają również, że dobrze dobrana przez ekspertów sieci ODIDO ścieżka zakupowa i planogramy zwiększą częstotliwość wizyt obecnych klientów oraz wzrost osiąganej marży.

 

– Po przebudowie sklep nadal odwiedzają stali klienci. Zauważyliśmy jednak, że coraz częściej wracają do nas ludzie młodzi, którzy są zachwyceni nowym wyglądem i obsługą sklepu – mówi Dorota Dłużak.

 

Dołączenie do franczyzy ODIDO wiąże się nie tylko ze zmianą wyglądu sklepu. Uwagę konsumentów przyciąga także odpowiednio wyeksponowany asortyment.

 

– Dzięki wprowadzeniu lady impulsowej, nowych regałów piekarniczych i warzywnych oraz lepszej ekspozycji produktów, jesteśmy w stanie jeszcze bardziej konkurować na lokalnym rynku – wskazują właściciele. Dodatkowo możemy liczyć na wsparcie reklamowe i marketingowe, ciekawe oferty promocyjne oraz dogodne warunki zakupowe.

 

– Sieć ODIDO w nowym formacie przyciąga coraz większą liczbę franczyzobiorców. Główną korzyścią dołączenia do marki, wymienianą przez właścicieli sklepów jest elastyczna forma współpracy oraz możliwość zakupu produktów u lokalnych dostawców – mówi Łukasz Terelak, Starszy Kierownik ds. Handlu Detalicznego. – To również sprawnie przeprowadzona modernizacja sklepu, która nie wiąże się z długotrwałym zamknięciem placówki – dodaje.

 

Sieć ODIDO jest jednym z liderów wśród sieci franczyzowych sklepów spożywczych w Polsce. Kieruje swoją ofertę do lokalnych przedsiębiorców, którzy cenią niezależność, a jednocześnie poszukują partnera wspierającego ich w codziennym prowadzeniu biznesu. Nowy format ODIDO to połączenie znanego już klientom lokalnego sklepu spożywczego z innowacyjnymi rozwiązaniami, które odpowiadają na potrzeby współczesnego klienta. 

 

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl