handel

Carrefour rozszerza program Karty Seniora. Jeszcze więcej korzyści dla klientów 60+

20.09.2023 | Carrefour Polska

Carrefour, jako jedyna sieć w Polsce, od ponad 10 lat oferuje swoim klientom stały rabat z Kartą Seniora. Sieć rozszerzyła dotychczasowe zasady promocji, dzięki czemu klienci posiadający Kartę, mogą korzystać ze zniżki do -10% już nie tylko we wtorki, a także w każdy czwartek. Od początku trwania programu rabatowego Carrefour skorzystały już ponad 4 miliony seniorów, czyli blisko co druga osoba po 60.roku życia mieszkająca w naszym kraju.

Osoby starsze stanowią jedną z najliczniejszych grup społecznych w Polsce. Z danych Głównego Urzędu Statystycznego wynika, że, na koniec 2022 roku liczba osób powyżej 60. roku życia wynosiła prawie 9 mln. To właśnie te 23% społeczeństwa, najdotkliwiej odczuwa skutki wciąż utrzymującej się na wysokim poziomie inflacji. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Koalicję Na Pomoc Niesamodzielnym, aż 79% seniorów oszczędza na zakupach spożywczych. Carrefour, mając na uwadze problemy z jakimi borykają się konsumenci 60+, od ponad 10 lat oferuje im stałą promocję, w ramach programu Karta Seniora.

- Wiemy z jakimi problemami i ciężkimi wyborami mierzą się obecnie seniorzy. Biorąc pod uwagę wysokość średniej emerytury, a także fakt, że znaczną część budżetu osób starszych stanowią leki, muszą oni wyjątkowo racjonalnie zarządzać swoimi wydatkami. Karta Seniora to jedyna w Polsce, stała akcja lojalnościowa, która pomaga osobom starszym w dobie kryzysu i wysokich cen, dokonywać potrzebnych zakupów z troską o budżet. Poza Kartą Seniora, osoby 60+, w naszych sklepach, mogą również korzystać z innych promocji, jakie oferujemy w związku z Akcją Antyinflacja. To dla nas niesłychanie ważne, aby nasi klienci nie musieli rezygnować z podstawowych potrzeb i dokonywali niezbędnych zakupów w przystępnych cenach — mówi Anna Borowska, Menedżer Działu Programów i Narzędzi Lojalnościowych.

Karta Seniora, to jeden z kluczowych filarów parasolowej Akcji Antyinflacyjnej Carrefoura. Program zainicjowany został w 2012 roku, jedynie w hipermarketach sieci. Obecnie promocje z Kartą obowiązują w 350 hiper- i supermarketach, a także w wybranych sklepach franczyzowych. Dotychczas seniorzy zyskiwali do 10% rabatu we wtorki, jednak sieć rozszerzyła promocję na kolejny dzień tygodnia – czwartek. Dzięki temu seniorzy mogą częściej zyskiwać na zakupach w Carrefour.

Karta seniora — jak ją otrzymać?

- Karta Seniora to jeden z elementów, który wyróżnia nas na tle innych sieci. Stała zniżka, to dla seniorów gwarancja spokojnych zakupów bez wyrzeczeń. Pierwszy raz od 10 lat wprowadzamy tak dużą zmianę w naszej promocji i jest ona z korzyścią dla klientów. Chcemy, aby osoby starsze wiedziały, że nasze promocje to realna pomoc w trudnych ekonomicznie czasach. - Marta Baran Dyrektor Działu Zarządzania Relacjami z Klientem. 

Karta Seniora daje możliwość uzyskania rabatów na zakupy osobom po 60. roku życia. Każda osoba w takim wieku, może bezpłatnie przystąpić do programu i wyrobić Kartę Seniora w Punkcie Obsługi Klienta w sklepie Carrefour. Wystarczy wypełnić formularz dostępny w POK, a następnie odebrać kartę. Jej posiadacze w każdy wtorek, a obecnie także w każdy czwartek robiąc zakupy za minimum 50 zł, otrzymują rabat do 10% na kolejne zakupy, który jest wydawany w formie e-Kuponu. Zniżkę seniorzy mogą wykorzystać w dowolnym dniu tygodnia, podczas kolejnych zakupów. Wystarczy pokazać kasjerowi Kartę Seniora oraz otrzymany wcześniej e-Kupon rabatowy. Każdy użytkownik fizycznej Karty Seniora może również przenieść ją do aplikacji Mój Carrefour, dzięki czemu będzie mógł korzystać z dodatkowych, dostępnych w niej kuponów i oszczędzać jeszcze więcej podczas zakupów.

Akcja Antyinflacja

W styczniu br. Carrefour zainicjował Akcję Antyinflacja, która skupia się na dostarczeniu klientom pięciu różnych rozwiązań, ułatwiających oszczędzanie podczas zakupów. Kluczowym elementem tej inicjatywy jest poszerzona oferta produktów marki własnej Carrefour, oferująca aż do 30% niższe ceny w porównaniu do produktów marek konkurencyjnych. Dodatkowo, klienci mogą skorzystać z 10% rabatu na zakupy weekendowe, dokonując transakcji za pośrednictwem aplikacji Mój Carrefour, oraz wybierać spośród 200 najtańszych produktów marek Simpl i Simpl Choice. Co więcej, regularnie dostępne gazetki promocyjne prezentują również Super Oferty, które obniżają ceny nawet o 50%. Jednym z filarów Akcji jest także Karta Seniora. Wprowadzenie tych innowacyjnych rozwiązań potwierdza zaangażowanie Carrefour w zapewnienie korzyści i oszczędności wszystkim klientom.

Szczegółowy regulamin akcji i informacje na temat Karty Seniora, dostępne są na stronie https://www.carrefour.pl/programy-lojalnosciowe/karta-seniora

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce blisko 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej informacji o naszej działalności pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl, na Twitterze (@CarrefourPolska) oraz LinkedInie (CarrefourPolska).

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2021 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 81,2 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. 
Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce blisko 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej informacji o naszej działalności pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl, na Twitterze (@CarrefourPolska) oraz LinkedInie (CarrefourPolska).

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2021 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 81,2 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. 
Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.