handel

Carrefour finalizuje drugą rozbudowę swojego flagowego parku handlowego w Sochaczewie – otwarcie w czwartym kwartale 2023

18.09.2023 | Carrefour Polska

Na listopad 2023 roku zaplanowano otwarcie Sonaty Park Sochaczew po drugiej rozbudowie. Właściciel i inwestor obiektu, którym jest Carrefour Polska odda do użytku ponad 4000 m2 GLA, na których pojawią się takie marki jak CCC, Half Price, New Yorker, 4F czy Diverse. Większość z nich zadebiutuje na mapie tego blisko 40-tysięcznego miasta. 

Obiekt handlowy Carrefour w Sochaczewie rośnie i rozwija się wraz z miastem. Jako jeden z pierwszych z portfela Carrefour Polska został poddany remodelingowi tj. w pełni zmodernizowany i rozbudowany już w 2014 r. Hipermarket Carrefour, z galerią usługową, został wzbogacony o nowoczesny retail park, głównie ze sklepami modowymi. Kompaktowy obiekt, o łącznej powierzchni 14 000 m2 GLA, dzięki dogodnej lokalizacji i atrakcyjnej ofercie handlowej, stał się alternatywą dla zakupów w odległej Warszawie czy Łodzi. 

Sonata Park to obiekt od lat obecny na mapie handlowej Sochaczewa. Jego lokalizacja (przy ulicy Warszawskiej 119) tuż przy zjeździe z autostrady A2 sprawia, że jest łatwo dostępny zarówno dla mieszkańców 40 tysięcznego Sochaczewa jak i dla przyjeżdżających z okolicy lub po prostu tędy podróżujących. 

W wyniku rozbudowy Sonata Park zyska dodatkowe 4000 m2 GLA. Na nowej powierzchni pojawią się marki takie jak CCC, Half Price, New Yorker, 4F czy Diverse.  Pierwsze w Sochaczewie sklepy sieci Half Price i New Yorker będą atrakcją dla obecnych i magnesem dla nowych klientów obiektu. 

Lokomotywą handlową Sonaty Park nadal pozostaje hipermarket Carrefour, który w nowoczesnej formule na powierzchni sprzedaży około 3200 m2 zapewnia szeroki asortyment produktów spożywczych. 

- Sukces Sonata Park to efekt dobrze przemyślanej inwestycji i dbałości o jakość. Nowoczesna formuła obiektu umożliwiła dalszy jego rozwój – druga faza rozbudowy, która właśnie dobiega końca, jeszcze bardziej wzbogaci jego ofertę i podkreśli modowy charakter. Sprawdzony potencjał istniejącego obiektu pozwolił na przyciągnięcie kolejnych najemców i stworzenie najbardziej atrakcyjnej destynacji zakupowej dla miasta i regionu  – mówi Ewa Karska, Dyrektor Galerii Handlowych w Carrefour Polska.  

Inwestycja w Sochaczewie wpisuje się w realizację długookresowej strategii zwiększania przez Carrefour wartości posiadanych aktywów. W najbliższym czasie sieć planuje kolejne modernizacje i rozbudowy swoich obiektów.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce blisko 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej informacji o naszej działalności pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl, na Twitterze (@CarrefourPolska) oraz LinkedInie (CarrefourPolska).

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2021 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 81,2 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. 
Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce blisko 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej informacji o naszej działalności pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl, na Twitterze (@CarrefourPolska) oraz LinkedInie (CarrefourPolska).

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2021 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 81,2 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. 
Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.