handel towary konsumpcyjne

Kulisz, banosz i deruny - rusza Festiwal Kuchni Ukraińskiej w Carrefour

24.08.2023 | Carrefour Polska

Dania kuchni ukraińskiej to smaki nie zawsze nam znane i bliskie, choć często kojarzące się z tradycyjnymi, rodzinnymi obiadami. Mimo wielu podobieństw łączących nasze narodowe potrawy, za wschodnią granicą wciąż możemy odkrywać nieoczywiste i nowe doznania kulinarne. Już dziś będzie je można wszystkie poznać w sklepach Carrefour, gdzie ruszył właśnie Festiwal Kuchni Ukraińskiej.

Kuchnia ukraińska to moc wpływów sąsiadujących państw, kultur i religii. Możliwością przekonania się jak smakuje Ukraina, jest Festiwal Kuchni Ukraińskiej w Carrefour. Sieć regularnie zabiera swoich klientów w smakowitą podróż dookoła świata, zachęcając ich do poznawania nowych, jeszcze nieodkrytych, dań i produktów. Po wizycie na Lazurowym Wybrzeżu przyszedł czas na naszych wschodnich sąsiadów i ich mączne, pełne smaku wypieki i nie tylko. 

Produkty ukraińskie dostępne są w Carrefour od kilku lat i cieszą się dużą popularnością, w szczególności słodkie i słone przekąski. Jednak od dziś uczestnicy Festiwalu będą mieli okazję skosztować także pulchnych wypieków, czy ręcznie lepionych pielmieni — wschodnich kuzynów naszych pierogów. Festiwal jest okazją do bliższego poznania kuchni naszych sąsiadów i przekonania się, jak podobni jesteśmy pod względem ulubionych dań, czy przepisów przekazywanych z pokolenia na pokolenie. Oferta dostępna jest na stałe w supermarketach i hipermarketach sieci, gdzie największe placówki mają do zaoferowania ponad 200 produktów, które w trakcie festiwalu, będzie można kupić w atrakcyjnych cenach.

- Początkowo produkty ukraińskie wprowadziliśmy do naszej oferty, aby promować nowe, zagraniczne smaki. Teraz nasze portfolio ukraińskich przysmaków zagościło u nas na stałe i wciąż się powiększa. Odpowiadamy w ten sposób na rosnące zainteresowanie takim asortymentem. Festiwal Kuchni to podróż dookoła świata smaków i kolorów, w którą z wielką przyjemnością zabieramy naszych klientów. — mówi Sylwester Mroczek, manager ds. rozwoju w Carrefour Polska.

Wszyscy, ciekawi wschodnich smaków prosto z Ukrainy, powinni także sięgnąć po aktualną gazetkę Carrefour. Przy okazji Festiwalu, sieć sklepów przygotowała wyjątkowe promocje na produkty ukraińskie, które do końca tego tygodnia (do 27 sierpnia) można kupić w atrakcyjnych cenach.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce blisko 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej informacji o naszej działalności pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl, na Twitterze (@CarrefourPolska) oraz LinkedInie (CarrefourPolska). 


Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2021 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 81,2 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. 
Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce blisko 950 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Więcej informacji o naszej działalności pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl, na Twitterze (@CarrefourPolska) oraz LinkedInie (CarrefourPolska). 


Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2021 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 81,2 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. 
Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.