handel

Nawet dwa tysiące niskich cen w każdym sklepie Carrefour

07.08.2023 | Carrefour Polska

Carrefour Polska wprowadza niskie ceny we wszystkich własnych hiper- i supermarketach. Inicjatywa dotyczy nawet 2 tysięcy cen produktów w każdym sklepie i realizowana jest w ramach parasolowego programu oszczędnościowego “Akcji Antyinflacja”. Klienci nie muszą już czekać na promocje czy kupony, aby kupować taniej i wygodniej.

Jak pokazują dane GUS, już od ponad roku i 4 miesięcy utrzymuje się w Polsce dwucyfrowa inflacja. Podwyżki cen obejmują nie tylko artykuły spożywcze, ale także opłaty za media, paliwo czy wszelkiego rodzaju usługi. Mocno odbija się to na portfelach Polaków, których siła nabywcza z miesiąca na miesiąc maleje.

Carrefour dostrzegając ten negatywny trend, w ramach swojej Akcji Antyinflacja zdecydował się wprowadzić nawet do 2000 niskich cen tysięcy produktów w każdym ze sklepów własnych. Co ważne, zmiany dotyczą regularnych cen produktów - oznacza to, że klienci nie muszą polować na promocje czy kupony, aby skorzystać z tej ogólnopolskiej akcji. 

W ramach nowego etapu Akcji Antyinflacja, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie niskich cen dla szerokiego asortymentu produktów dostępnych w naszych sklepach. Naszym priorytetem jest zapewnienie klientom pewności oraz wygody podczas zakupów, eliminując konieczność polowania na promocje i rabaty. Decyzja o wprowadzeniu niskich cen nie tylko przynosi korzyści konsumentom, ale ma także pozytywny wpływ na cały ekosystem handlowy. Niższe ceny generują wzrost aktywności zakupowej, co wpływa korzystnie na polską gospodarkę - mówi Marta Baran, Customer Relationship Management Director w Carrefour Polska.

Wśród produktów, które będą miały niską regularną cenę, znajdują się między innymi: mleko, masło, sery, mąki, makarony, napoje, ryż, kawy, herbaty, lody, mydła czy papier toaletowy. To tylko niektóre z produktów, które mają niską cenę. 

Wybrane artykuły będą w sklepach oznaczone informacją o niskiej cenie.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.