handel media/marketing/reklama

Izabella Rokicka nową Dyrektorką Komunikacji, Zrównoważonego Rozwoju i Public Affairs w Carrefour Polska

04.08.2023 | Carrefour Polska

Carrefour Polska informuje o zmianach w swojej strukturze organizacyjnej. Izabella Rokicka, dotychczasowa Dyrektorka Komunikacji, została nominowana na stanowisko Dyrektorki Komunikacji, Zrównoważonego Rozwoju i Public Affairs. Ta decyzja jest odpowiedzią na strategiczne priorytety określone w globalnej strategii Carrefour 2026.

Wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem, społeczną odpowiedzialnością biznesu oraz współpracą z interesariuszami stają się coraz bardziej palące dla organizacji na całym świecie. Carrefour, jako lider branży handlu i dystrybucji, postanowił jeszcze bardziej wzmocnić swoje zaangażowanie w te obszary, uznając je kluczowymi i długofalowymi czynnikami zrównoważonego wzrostu.

W nawiązaniu do priorytetów ogłoszonej w listopadzie 2022 roku globalnej strategii Carrefour 2026, obszar zrównoważonego rozwoju stał się jednym z kluczowych filarów, na których chcemy budować naszą Firmę przyszłości. Wzmacniamy i konsolidujemy nasze działania w tym obszarze, aby skutecznie odpowiadać na wyzwania społeczne, rynkowe i środowiskowe. Dążąc do pozycji globalnego lidera odpowiedzialnej dystrybucji, chcemy skoncentrować się na synergii w obszarach współpracy z interesariuszami naszej firmy, społecznej odpowiedzialności biznesu oraz komunikacji i public affairs - podkreśliła Justyna Orzeł, Wiceprezeska Zarządu, Sekretarz Generalna i Dyrektorka Zasobów Ludzkich w Carrefour Polska.

Izabela Rokicka jest absolwentką Uniwersytetu w Sztokholmie i London School of Public Relations. Posiada bogate doświadczenie w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz zarządzania relacjami z interesariuszami. Zakładała i przez 11 lat prowadziła działania Fundacji „Budujemy Przyszłość”, a od wielu lat aktywnie angażuje się w promowanie idei dialogu społecznego, zrównoważonego rozwoju, promocję kobiet w biznesie oraz komunikację i współpracę z lokalnymi społecznościami. 

Jednocześnie Barbara Kowalska, dotychczasowa Dyrektor działu Jakości i Rozwoju Zrównoważonego w Carrefour Polska, została mianowana Dyrektorką Jakości i Zrównoważonego Rozwoju Produktów.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.