handel towary konsumpcyjne

Weekend z kuchnią śródziemnomorską w Carrefour

21.07.2023 | Carrefour Polska

Carrefour zaprasza klientów w kolejną, kulinarną podróż. Tym razem nad Morze Śródziemne, by czerpać inspiracje z wyśmienitej kuchni krajów południowej Europy. W dniach 21 i 22 lipca odbędzie się wyjątkowe święto smaków, które przeniesie klientów do bogatego i różnorodnego, kulinarnego świata krajów śródziemnomorskich.

Kulinarna podróż po świecie z Carrefourem trwa dalej. Po niedawnej wizycie w Meksyku, sieć zabiera swoich klientów do bogatego świata smaków Morza Śródziemnego, w którym przenikają się wpływy wielu kultur oraz tradycji. Wszystko to sprawia, że z kuchni francuskiej, hiszpańskiej, greckiej, bałkańskiej, a przede wszystkim z włoskiej, pochodzą ulubione dania wielu Polaków. 

Strefy Kuchni Świata to miejsca, gdzie odbywają się kulinarne podróże umożliwiające spotkania z egzotycznymi i niecodziennymi składnikami i potrawami. Dzięki temu próbowanie nowych potraw staje się nie tylko poznawaniem obcej kultury, ale także okazją do odkrywania siebie i własnych upodobań. Dlatego artykuły dostępne w Strefach Kuchni Świata Carrefour cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Porównująć pierwsze półrocze 2022 i 2023 roku, odnotowaliśmy znaczący wzrost obrotów ze sprzedaży produktów kuchni śródziemnomorskiej - mówi Przemysław Wolski, Category Manager ds. Zakupów, Dział Handlowy w Carrefour Polska.

Rozpoczynający się dziś Festiwal Kuchni Śródziemnomorskiej w hipermarketach i supermarketach Carrefour potrwa do 22 lipca. W tym czasie na półkach nie zabraknie produktowych klasyków i dowodów na fakt, że z artykułami dostępnymi na wyciągnięcie ręki, można ugotować pyszne dania, południowej kuchni. 

Miłośnicy wyjątkowych specjałów z Francji, Włoch, Grecji czy Hiszpanii mogą zapoznać się również z aktualną gazetką Carrefour. Są w niej między innymi wyjątkowe promocje, które obejmują oryginalne pesto, oliwki prosto z Krety i maślane croissanty które zajęły pierwsze miejsce w konkursie Akademii Wypieków. Nowa gazetka to także ciekawostki o zwyczajach mieszkańców południowej Europy oraz proste przepisy na uwielbiane przez nich potrawy.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.