handel media/marketing/reklama

Carrefour i jedna z najpopularniejszych polskich influencerek - Julia Żugaj, prezentują nowy smak lodów Wedel

10.07.2023 | Carrefour Polska

Carrefour we współpracy z gwiazdą polskich mediów społecznościowych - Julią Żugaj oraz kultowym polskim producentem słodyczy - firmą Wedel stworzył unikalną edycję lodów. Chłodny przysmak o nowym niebanalnym smaku i wyjątkowym kolekcjonerskim opakowaniu, dostępny będzie na wyłączność tylko w tej sieci sklepów.

W sklepach Carrefour debiutuje właśnie nowy smak lodów Wedel OH! stworzony we współpracy z popularną w sieci influencerką Julią Żugaj. Wraz ze swoimi psami - Lilą i Bajką, tworzy trio uwielbiane przez setki tysięcy fanów (a na TikToku ma ich ponad 3 miliony!). Swoimi treściami stara się uczyć swoich odbiorców empatii, pozytywnego nastawienia do życia i odwagi w dążeniu do własnych celów.

Smak kwiatu pomarańczy i wedlowskiej czekolady w połączeniu z przyciągającym uwagę opakowaniem, ma pomóc wyrazić te wartości i wyróżnić się z tłumu. Lody trafią na półki sklepów Carrefour w limitowanej liczbie, więc warto się pospieszyć, by je zdobyć.

W Carrefour Polska stawiamy na jakość, różnorodność i innowacyjność naszej oferty produktowej i usługowej. Dzięki współpracy z firmą Wedel i popularną influencerką - Julią Żugaj tworzymy nowe trendy. W efekcie naszych wspólnych starań, powstał jeden z najbardziej wyjątkowych i oryginalnych smaków lodów. Produkt jest dostępny we wszystkich naszych sklepach. W szczególności stawiamy na format sklepów Convenience, gdzie nowe lody mogą znacznie wzmocnić konkurencyjność tego formatu i wesprzeć naszych franczyzobiorców – stwierdza Sylwester Mroczek, manager ds. rozwoju w Carrefour Polska.

Nowe lody Wedel OH! powstały z myślą o osobach kreatywnych, pełnych pasji i nie bojących się eksperymentować. To idealna propozycja dla tych, którzy szukają orzeźwienia w gorące, letnie dni. Kwiat pomarańczy dodaje im wyjątkowej świeżości i niebanalnego charakteru. Polewa czekoladowa natomiast nadaje im nutkę słodyczy i wyrazistego smaku.

Bardzo się cieszę, że tak znana marka jak Carrefour Polska pomogła mi zrealizować projekt, o którym myślałam już od dłuższego czasu. Zarówno lody, jak i solowy produkt w sieci handlowej, były moim marzeniem. Nasza współpraca nie tylko pozwoliła mi się je spełnić, ale także, dzięki zaufaniu, mogłam zrobić to po swojemu. Moi odbiorcy wiedzą, jak dużą uwagę przywiązuję do szczegółów, dlatego zarówno projekt opakowań, jak i kolor, w jakim jest klimat kampanii, nie są przypadkowe. Mam nadzieje, że lody przypadną Wam do gustu! - mówi Julia Żugaj.

Bardzo cieszymy się, że sieć Carrefour Polska zaprosiła właśnie nas do tego projektu. Tym bardziej, że marka Wedel OH! identyfikuje się z ludźmi kreatywnymi, lubiącymi nowe wyzwania, wyjątkowymi, a taką osobą jest właśnie Julia – dodaje Aleksandra Pankowska, Brand Manager w E. Wedel.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.