handel towary konsumpcyjne

SoboTaco i autentyczne smaki Meksyku czyli weekend z meksykańską kuchnią w Carrefour Polska

07.07.2023 | Carrefour Polska

Carrefour Polska zaprasza na weekend z kuchnią meksykańską, który odbędzie się w dniach 7-8 lipca. W najbliższą sobotę, w hipermarkecie Carrefour w Arkadii odbędzie się specjalny event z udziałem ambasadora Meksyku i prezesa Carrefour Polska. Wydarzeniu towarzyszyć będą specjalne pokazy i gadżety związane z Meksykiem. 

Rusza wyjątkowy weekend poświęcony kuchni meksykańskiej. W warszawskim hipermarkecie Carrefour w Westfield Arkadia odbędzie się wydarzenie, które zapewni uczestnikom niezapomniane doznania kulinarne i kulturowe. Meksykańska atmosfera przy akompaniamencie zespołu Mariachi, live cooking i wiele innych atrakcji czeka na wszystkich, którzy zjawią się w sobotę w Carrefour Westfield Arkadia. Swoją obecność zapowiedział sam ambasador Meksyku – Juan Sandoval Mendiolea oraz prezes zarządu Carrefour Polska, Tareck Ouaibi.

Polacy coraz chętniej eksperymentują w kuchni i próbują nowych smaków. W Carrefour Polska staramy się wychodzić temu naprzeciw, oferując naszym klientom produkty z różnych kuchni świata, także tych, które nie są łatwo dostępne na polskim rynku. Chcemy inspirować i pokazywać, jak można przygotować jeszcze ciekawsze i smaczniejsze posiłki na co dzień - mówi Sylwester Mroczek, manager ds. rozwoju w Carrefour Polska. - Weekend z kuchnią meksykańską to prawdziwa uczta dla zmysłów, gdzie smaki, muzyka i kultura meksykańska połączą się w niezapomnianą atmosferę. Zapraszamy wszystkich naszych klientów i miłośników kuchni meksykańskiej do wzięcia udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu i cieszenia się autentycznymi smakami SoboTaco — dodaje Sylwester Mroczek.

W Carrefour w warszawskiej Arkadii odbędzie się m.in. degustacja przygotowana przez kucharkę z meksykańskiej ambasady oraz sesje gotowania na żywo, podczas których odsłonięte zostaną tajniki meksykańskiej kuchni i sposoby na sprawne przygotowanie pysznych dań. To doskonała okazja, aby odkryć nowe, oryginalne smaki dostępne w ramach konceptu Kuchni Świata.

SoboTaco to inicjatywa ambasady Meksyku w Polsce, która ma na celu promowanie kultury i gastronomii meksykańskiej. To okazja do poznania bogactwa i różnorodności kuchni meksykańskiej, która jest uznana przez UNESCO za niematerialne dziedzictwo ludzkości. Ambasada zachęca także, aby eksperymentować z różnymi składnikami, sosami i przyprawami, tworząc własne unikalne kombinacje smakowe. A wszystkie niezbędne produkty klienci Carrefour znajdą łatwo na specjalnie udekorowanych ekspozycjach.

Nie zabraknie również niespodzianek dla klientów Carrefour. Podczas wydarzenia będą rozdawane gadżety, takie jak piniata, koszulki i fartuchy kucharskie z logo “SoboTaco”. Będzie także możliwość zdobycia barwnych wycinanek do dekorowania ścian lub do zawieszenia oraz kolorowanek dla dzieci w stylu słynnej artystki Fridy Kahlo.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.