handel

Carrefour kontynuuje rozwój hipermarketów we franczyzie. Kolejny sklep w tym formacie działa w Gdańsku

06.07.2023 | Carrefour Polska

Carrefour uruchomił kolejny hipermarket franczyzowy. Do działającego w tym formacie obiektu z Bełchatowa dołączył drugi, zlokalizowany w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. To efekt stale rozwijanej przez sieć współpracy z niezależnymi lokalnymi przedsiębiorcami. Carrefour zapowiada również dalsze inwestycje w ten model biznesowy.

Oferta franczyzowa formatu hipermarketów Carrefour skierowana jest zarówno dla przedsiębiorców posiadających własny obiekt, jak i dla inwestorów, którzy chcieliby przejąć sklep już działający na lokalnym rynku. W obu przypadkach franczyzobiorcy mogą liczyć na wsparcie silnej i wiarygodnej marki, sprawdzony koncept handlowy oraz stałe wsparcie przez cały okres współpracy.

Po otwarciu hipermarketu franczyzowego w Bełchatowie we wrześniu ubiegłego roku, Carrefour uruchomił drugi obiekt w tej formule zlokalizowany w Gdańsku. Sklep zajmuje powierzchnię handlową 2500 m2 i charakteryzuje się atrakcyjną lokalizacją w Galerii Bałtyckiej. Po zmianie właściciela, jego oferta jeszcze lepiej odpowiada na potrzeby i oczekiwania mieszkańców miasta i okolic:

Hipermarket franczyzowy Carrefour w Gdańsku jest prowadzony przez doświadczonego partnera biznesowego, który od kilku lat z sukcesem zarządza supermarketem Carrefour Market. Franczyzobiorca zdecydował się na rozwój swojego biznesu na większej powierzchni handlowej, wykorzystując swoją znajomość lokalnego rynku i potrzeb klientów. W ofercie sklepu znajdą się nie tylko produkty znanych marek, ale także towary od lokalnych producentów, które będą wyróżniać się wysoką jakością i świeżością - mówi Wojciech Sypień, Dyrektor Działu Supermarketów Franczyzowych w Carrefour Polska.

Carrefour inwestuje w swoich franczyzobiorców

Carrefour ma bardzo ambitne plany dotyczące rozwoju swojej oferty franczyzowej. Sieć planuje w tym roku otworzyć łącznie kilkanaście większych sklepów w tym modelu (supermarketów i hipermarketów) oraz kontynuować ekspansję w formacie convenience. W jej ramach, oprócz klasycznych miejskich sklepów samoobsługowych, znajdują się także sklepy na stacjach paliw, osiedlowe minimarkety czy dedykowane mniejszym miastom oraz obszarom wiejskim sklepy Globi. 

W rozwoju franczyzy w Carrefour pomoże nowopowstałe Centrum Kompetencji Franczyzy czyli inicjatywa, która ma na celu szkolić i wspierać franczyzobiorców z różnych aspektów prowadzenia sklepów spożywczych. Program obejmuje zajęcia teoretyczne i praktyczne w zakresie organizacji pracy, zarządzania personelem, systemów IT, logistyki i HACCP. Centrum jest częścią strategii franczyzowej Grupy Carrefour, która opiera się na rentowności, bezpieczeństwie i partnerstwie.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.