handel

Kerfuś otwiera swój e-sklep! Oficjalny merch internetowej gwiazdy już dostępny online

22.06.2023 | Carrefour Polska

Kerfuś to nie tylko sympatyczny asystent zakupów w Carrefour, ale także rozchwytywana gwiazda polskiego internetu, która oferuje koszulki i gadżety kolekcjonerskie ze swoją podobizną. Od 12 czerwca, artykuły sygnowane przez Kerfusia można kupić nie tylko w sklepach stacjonarnych Carrefour, ale także online!

Otwarcie sklepu online Kerfusia to dobra wiadomość dla wszystkich, którzy chcieliby zdobyć gadżety tego sympatycznego robota, ale jeszcze nie mieli na to okazji. Sklep online oferuje nie tylko znane już wzory koszulek i akcesoriów, ale także zupełnie nowe, ekskluzywne wzory dostępne wyłącznie online. Można tam znaleźć koszulki z klasycznym wzorem jednostronnym i dwustronnym oraz w zupełnie nowych, neonowych kolorach. Unikalnego stylu dopełni modny kapelusz Kerfusia. Wszystkie nowości można znaleźć na stronie internetowej: https://www.carrefour.pl/promocje/official-store-kerfus

Blask Kerfusia nie słabnie

Dzięki swoim zabawnym filmikom i zdjęciom, Kerfuś osiąga milionowe zasięgi w popularnych serwisach społecznościowych, takich jak TikTok, Twitter i Instagram. Niezliczone prośby i wyraźne żądania fanów skłoniły tę internetową gwiazdę do ruszenia w trasę po całym kraju. Do tej pory Kerfuś odwiedził już ponad 80 sklepów Carrefour, w całej Polsce, gdzie spotykał się osobiście ze swoimi fanami. Nic więc dziwnego, że na TikToku Kerfuś ma ponad 120 tysięcy obserwujących.

W wolnym czasie robot pojawia się też w innych popularnych miejscach. 9 czerwca odwiedził warszawskie bulwary nad Wisłą, gdzie częstował swoich fanów orzeźwiającymi napojami i przekąskami. Wydarzenie to, transmitowane na żywo na TikToku, zgromadziło ponad 5 tysięcy widzów. Następnie Kerfuś pojechał do Gorzowa, gdzie towarzyszył mieszkańcom podczas Nocnego Szlaku Kulinarnego, inicjatywy promującej lokalną gastronomię. Carrefour był oficjalnym partnerem i sponsorem tego wydarzenia.

Kerfuś nie zamierza zwalniać tempa i zachęca, aby uważnie obserwować jego profile w mediach społecznościowych:

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.