handel towary konsumpcyjne

Marka METRO Professional – w stronę rosnących oczekiwań klientów

Wśród ponad trzech i pół tysiąca artykułów marek własnych sieci MAKRO, blisko tysiąc to produkty METRO Professional. Ich szeroka gama skutecznie wspiera codzienną pracę w gastronomii: od profesjonalnych środków czystości, przez sprzęt i przybory kuchenne, po opakowania na żywność oraz artykuły jednorazowego użytku. Prawdziwym hitem linii METRO Professional jest torba termoizolacyjna.

 

Linia METRO Professional liczy blisko tysiąc produktów przemysłowych wspierających szefów kuchni w ich codziennej pracy. Przetestowane w kuchniach, salach restauracyjnych, barach i zapleczach sprzęty AGD, akcesoria i środki chemiczne oraz artykuły jednorazowe sprawdzają się w biznesie stacjonarnym lub ofercie na wynos. Wiele produktów tej marki można wielokrotnie używać albo kompostować, dbając w ten sposób o środowisko.

 

Biodegradowalne naczynia i przybory jednokrotnego użytku METRO Professional umożliwiają klientom dokonywanie świadomych wyborów konsumenckich. Znajdują one szerokie zastosowanie w branży gastronomiczno-hotelarskiej. Oferta obejmuje liczne elementy zastawy stołowej, m.in. sztućce, talerze i miski o zróżnicowanych kształtach, rozmiarach i pojemności. Produkty posiadają certyfikaty zgodności z międzynarodową normą potwierdzające ich przydatność do kompostowania, tj. w ciągu 6 miesięcy w pełni rozkładają się na wodę, dwutlenek węgla oraz biomasę, będącą pełnowartościowym nawozem organicznym.

 

W ofercie sieci hurtowni znajdują się również opakowania i torby utrzymujące prawidłową temperaturę żywności i napojów. To wyjątkowo popularne artykuły wśród restauracji, pizzerii i innych obiektów oferujących dostawę jedzenia. Prawdziwym hitem jest torba termoizolacyjna marki METRO Professional. Jej zaletą jest stosunkowo niewielka waga i wygoda użytkowania w połączeniu ze sporą pojemnością – 65 litrów. Warstwa izolacyjna o wysokiej gęstości pozwala na utrzymanie przygotowanych potraw w określonym zakresie temperatury: 70 minut produkty w temperaturze od -22°C do -18°C; 115 minut produkty w temperaturze od 1°C do 4°C oraz 6 godzin produkty temperaturze od 65°C do 85°C. Solidne zapięcie na rzepy oraz mocna rączka zapewniają wytrzymałość udźwigu torby nawet do 80 kg. Produkt posiada certyfikat jakości i bezpieczeństwa TUV SUD.

 

W sezonie letnim w ofercie METRO Professional warto zwrócić uwagę także na wysokiej jakości węgiel drzewny produkowany z drzew liściastych. Produkt ten jest w 100% ekologiczny i biodegradowalny. Charakteryzuje się dużą wydajnością, wysoką temperaturą palenia i krótkim czasem rozpalania. Doskonale podkreśli smak potraw podczas grillowania. Jest dostępny w opakowaniach 10 i 15 kg.

 

Wśród bestsellerów marki METRO Professional wymienić można płyny czyszczące, które wspierają bezpieczne przygotowanie posiłków oraz szeroką gamę chłonnych i wytrzymałych ręczników oraz czyściw papierowych. Produkty dedykowane są do kontaktu z żywnością i pozwalają na skuteczne utrzymanie czystości w lokalu gastronomicznym.

 

Więcej informacji o markach własnych MAKRO Polska dostępnych jest na stronie https://www.makro.pl/Swiat-produktow/Marki-wlasne

 

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl