handel

MAKRO Polska dołączyło do grona członków Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego

Sieć hurtowni MAKRO Polska dołączyła do grona członków Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, organizacji zrzeszającej hotele działające na terenie Polski.

 

 

Sieć hurtowni MAKRO Polska pokrywa zasięgiem dystrybucyjnym całą Polskę. Jako lider w kanale HoReCa oferuje unikalne narzędzia i rozwiązania. Zapewnia też obsługę Kluczowych Klientów, takich jak sieci hotelowe zarówno przez dedykowanych Przedstawicieli Handlowych jak i Managerów. Firma od wielu lat wspiera branżę gastronomiczną, organizując warsztaty i szkolenia skierowane do przedstawicieli HoReCa, podczas których eksperci z Akademii Inspiracji wraz z klientami wypracowują indywidualne rozwiązania. Sieć hurtowni MAKRO Polska jest również inicjatorem programu odpowiedzialności społecznej Polskie Skarby Kulinarne, którego głównym celem jest zwiększanie wiedzy na temat kuchni polskiej oraz promowanie lokalnych restauracji.

 

Jak podkreśla Michał Skup, Dyrektor ds. Prawnych i Regulacyjnych MAKRO Polska  – Dołączenie do Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego będzie okazją do zaprezentowania naszych kompetencji w obszarze gastronomicznym, jakże ważnych dla większości graczy hotelowych, jak i do szukania synergii i wzajemnego wsparcia w obszarze kontaktów z władzami samorządowymi i rządowymi w tematach kluczowych dla branży hotelarskiej. Jest to również wyraz dalszej profesjonalizacji naszego biznesu w obszarze hurtowym i realizacji strategii Hurt na maksa – dodaje.

 

Nawiązanie współpracy z Izbą Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego to także szansa dla jej członków na poznanie i wdrożenie nowych rozwiązań, jak i asortymentu. Firma posiada szeroką ofertę produktów marek własnych i premium dedykowanych branży HoReCa.

 

MAKRO Polska jako lider w branży HoReCa zapewnia unikalne narzędzia. – mówi Dariusz Grabiec, Menedżer ds. klientów KAM w MAKRO Polska. - Hotele to obecnie najszybciej rozwijająca się kategoria w sektorze HoReCa, co wynika z ciągle niskiego „nasycenia” rynku. Chcemy brać udział w jej rozwoju i wspierać tę kategorię. Dzięki współpracy z Izbą Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego spodziewamy się jeszcze lepszego dotarcia do Szefów Kuchni i Managerów hoteli, zarówno z naszą ofertą jak i naszymi rozwiązaniami wsparcia dla branży.  

 

O Izbie Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego

 

Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego to największa organizacja samorządu gospodarczego w branży hotelarskiej. Jest rzecznikiem środowiska biznesu hotelarskiego i gastronomicznego w kontaktach z administracją państwową oraz w Unii Europejskiej. Będąc najbardziej wpływową organizacją w branży, lobbuje na rzecz jej rozwoju, chroni interes hotelarzy, wspiera wszelkie inicjatywy gospodarcze swoich członków, a także promuje społeczną odpowiedzialność biznesu. IGHP dba o interesy polskich hotelarzy również na arenie międzynarodowej, będąc reprezentantem branży hotelarskiej w HOTREC (Konfederacja Narodowych Organizacji Hoteli, Restauracji, Kawiarni w krajach UE i europejskiego obszaru ekonomicznego), a także w Hotelstars Union (HSU).

 

 

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl