sport media/marketing/reklama

Rodzice gwiazd sportu piszą dla WP SportoweFakty

Ruszyła druga odsłona prestiżowego cyklu WP SportoweFakty „Rodzice Mistrzów”, których autorami są rodzice najważniejszych postaci polskiego sportu. Każdy z artykułów daje odpowiedzi na najtrudniejsze pytania, z którymi borykają się opiekunowie późniejszych gwiazd.

Cykl ruszył 26 maja, w Dzień Matki. To data, która nadaje symbolicznego charakteru przedsięwzięciu. Rodzice gwiazd sportu na chwilę wcielili się w rolę dziennikarzy, opisują bardzo osobiście swoje doświadczenia, wątpliwości i rozterki. Chwile, w których byli dumni
i te, w których zastanawiali się, czy sport to droga dla ich dzieci.

Wśród autorów są m.in. Iwona Lewandowska, Tomasz Świątek i Bronisław Stoch.

Efekty niedawnego cyklu „Drużyna Mistrzów” przerosły nasze oczekiwania. Teksty napisane kiedyś przez Roberta Lewandowskiego, Igę Świątek, Pawła Fajdka, Jana Błachowicza, Bartosza Zmarzlika czy Anitę Włodarczyk w ramach cyklu stały się nie tylko popularne, ale też mogły stanowić fundament myślenia kibiców o każdym z bohaterów. Te artykuły odkryły polskich sportowców na nowo. Jestem zaszczycony i dumny z faktu, że teraz swoimi doświadczeniami z wychowania mistrzyń i mistrzów podzielili się ci, którzy w życiu niemal każdego z nas są najważniejsi – rodzice. To swego rodzaju ukłon w ich stronę, ale też tych rodziców, którzy chcą czerpać z doświadczeń innych w wychowaniu nowego pokolenia polskich mistrzówprzyznaje Dawid Góra, szef redakcji WP SportoweFakty.

Już w najbliższy piątek drugi odcinek „Rodziców Mistrzów” – o wychowywaniu mistrza opowie Bronisław Stoch, ojciec Kamila, trzykrotnego złotego medalisty olimpijskiego. Za tydzień natomiast tekst poświęcony Idze Świątek.

W ramach cyklu planowanych jest osiem publikacji, promowanych na Stronie Głównej Wirtualnej Polski, w serwisie WP SportoweFakty i mediach społecznościowych. Wszystkie odcinki można znaleźć pod adresem https://sportowefakty.wp.pl/rodzice-mistrzow. Akcji towarzyszy kampania autopromocyjna przygotowana przez dział marketingu WP Media we współpracy z redakcją WP SportoweFakty.

WP SportoweFakty to największy i najpopularniejszy serwis sportowy w Polsce, odwiedzany codziennie przez 1,8 mln osób. Pod okiem Dawida Góry, szefa redakcji w WP SportoweFakty działa blisko 200-osobowy zespół dziennikarzy i dziennikarek sportowych. Codziennie dostarczają najważniejsze informacje z kraju i ze świata, relacje, komentarze i wywiady. W 2023 roku WP SportoweFakty są partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej, Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Ekstraligi żużlowej. Zgodnie z badaniem Mediapanel, co miesiąc serwis odwiedza około 9 milionów realnych użytkowników.

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portali WP i o2. Prowadzi specjalistyczne serwisy tematyczne i rozrywkowe, w tym m.in. money.pl, WP Wiadomości, WP SportoweFakty, dobreprogramy.pl i WP Magazyn. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze WP Pilot.

załączniki

kontakt dla mediów
Michał Siegieda
Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej/Rzecznik Prasowy, Wirtualna Polska Holding S.A.
Michał Siegieda

michal.siegieda@grupawp.pl

Agata Chaber
Specjalistka ds. Zrównoważonego Rozwoju i Komunikacji, Wirtualna Polska Holding S.A.
Agata Chaber

agata.chaber@grupawp.pl

informacje o firmie
Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portali WP i o2. Prowadzi specjalistyczne serwisy tematyczne i rozrywkowe, w tym m.in. money.pl, WP Wiadomości, WP SportoweFakty, dobreprogramy.pl i WP Magazyn. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki, mody, wyposażenia wnętrz i projektowania domów, usług finansowych oraz motoryzacji. Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie cyfrowej, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze WP Pilot.