towary konsumpcyjne ekonomia/biznes/finanse

Kto zdobędzie tytuł „Najlepszej Restauracji 2024”?

Ruszyła kolejna edycja plebiscytu „Najlepsza Restauracja 2024”. Jest to konkurs konsumencki organizowany w ramach programu odpowiedzialności społecznej Polskie Skarby Kulinarne. W plebiscycie bierze udział ponad 600 lokali serwujących kuchnię polską z 15 szlaków kulinarnych.

 

To piąta edycja plebiscytu „Najlepsza Restauracja”. Konsumenci już teraz mogą oddawać głosy na wybrane lokale.

 

Polskie Skarby Kulinarne to jeden z najważniejszych programów z zakresu społecznej odpowiedzialności w MAKRO Polska. Plebiscyt Najlepsza Restauracja organizujemy już od 2019 roku. Zwieńczeniem zeszłorocznej edycji było uroczyste wręczenie nagród w winnicy Srebrna Góra, podczas którego 45 laureatów otrzymało tytuł Najlepszej Restauracji i Złotej Korony Ambasadora Kuchni Polskiej – mówi Magdalena Figurna, Menadżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej w MAKRO Polska.

 

Jak podkreślają laureaci plebiscytu „Najlepsza Restauracja 2023”, uroczyste wręczenie nagród było dla nich pełne emocji. Restauratorzy poczuli się wyróżnieni. 

 

- Sukces zawdzięczamy naszym gościom. To oni nas docenili, to oni na nas głosowali – mówi Katarzyna Sejbuk, właścicielka restauracji Lepirożek. Dodaje, że tego typu spotkania motywują i pomagają poznać ludzi z branży.  

 

Zdaniem zwycięzców otrzymanie tytułu „Najlepsza Restauracja 2023” jest uhonorowaniem ciężkiej pracy całego zespołu. Według Patrycji Czerskiej z restauracji Hektor1970 plebiscyt ma charakter narodowy, patriotyczny. Z kolei Renata Kamienik, właścicielka restauracji DaVinci wskazuje, że kuchnia polska jest dla nas najważniejsza i nagroda ta to docenienie nas restauratorów jako naszej faktycznej i autentycznej pracy.

 

Kolejna edycja plebiscytu wystartowała 22 maja. Bierze w niej udział ponad 600 restauracji znajdujących się na 15 szlakach Polskich Skarbów Kulinarnych. Są to zarówno lokale znajdujące się w dużych miastach, jak i te w mniejszych miejscowościach.

 

Udział w plebiscycie jest bezpłatny. Daje restauratorom możliwość zaprezentowania swojego lokalu na szeroką skalę. W promocji biorą udział media branżowe i influencerzy – dodaje Magdalena Figurna. – Ponadto restauratorzy otrzymują niezbędne materiały promocyjne. Podobnie jak w przypadku zeszłorocznej edycji planujemy organizację uroczystego wręczenia nagród „Najlepsza Restauracja 2024.”

 

Podczas plebiscytu restauracyjni goście oddają głosy poprzez stronę internetową, klikając w symbol korony. Oceniają smak dań, atmosferę oraz obsługę lokalu. Głosowanie na „Najlepszą Restaurację 2024” zakończy się w styczniu 2024. Więcej informacji na temat plebiscytu jest dostępnych na stronie www.polskieskarby.pl

 

O programie Polskie Skarby Kulinarne

Początki programu Polskie Skarby Kulinarne sięgają 2018 roku. Inicjatywa wywodzi się z prowadzonego przez MAKRO Polska projektu Kulinarne Zjednoczenie Polski, którego zwieńczeniem była książka kucharska „Sto receptur na sto lat niepodległości". Polskie Skarby Kulinarne to przede wszystkim program edukacyjny, którego celem jest zwiększanie świadomości Polaków w temacie kulinarnej tradycji naszego kraju. Poprzez program MAKRO Polska chce przede wszystkim pokazać i uświadomić konsumentom, jak wyjątkowa i bogata w różnorodne smaki i przepisy jest rodzima kuchnia polska. W ramach programu organizowany jest plebiscyt konsumencki „Najlepsza Restauracja”. Lokale, które otrzymały największą liczbę koron, zdobyły tytuł Najlepszej Restauracji programu Polskie Skarby Kulinarne i zostały zaprezentowane w wyjątkowym albumie, wydanym przez MAKRO Polska.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl