handel towary konsumpcyjne

W Carrefour do odebrania ponad 100.000 nagród grillowych

24.04.2023 | Carrefour Polska

Kolekcje gadżetów do grillowania o wartości kilkudziesięciu złotych każda czekają na wszystkich posiadaczy aplikacji “Mój Carrefour”. Wystarczy zebrać 5 wirtualnych naklejek, aby odebrać za złotówkę m.in. wysokiej jakości przyrządy do grilla, deski bambusowe do krojenia, noże szefa kuchni czy ruszty do pieczenia z serii Carrefour Grill Masters. Akcja trwa do końca maja. 

Grill to od wielu lat nieodłączny element polskiej, wiosennej tradycji. Pierwsze dni maja, niezależnie od pogody, oznaczają dla wielu Polaków symboliczne rozpoczęcie sezonu grillowego. Przypiekanie pyszności na ruszcie przyjęło się żartobliwie określać polskim sportem narodowym. Niektórzy są też zdania, że ilu Polaków, tylu fachowców od idealnego wysmażenia karkówki, boczku czy kiełbasy. Na polskich stołach co roku przybywa też produktów wegetariańskich i ryb. Według badań UCE Research i Grupy Blix na swojego grilla wrzuca je już niemal 20 proc. respondentów1. Jak będzie w tym roku?

Na pewno wygodnie. Akcja promocyjna Carrefour to ukłon w stronę miłośników wysmażania przekąsek nad rozżarzonym węglem. Wystarczy posiadać aplikację Mój Carrefour i zrobić zakupy za minimum 100 złotych, by otrzymać jedną wirtualną naklejkę. 5 takich naklejek można zamienić na bon uprawniający do odbioru jednego ze 100 tysięcy wysokiej jakości grillowych akcesoriów. Są wśród nich komplety narzędzi do grilla, przyrządy do czyszczenia, zestawy bambusowych desek czy misek z przykrywkami, noże szefa kuchni, ruszty do grillowania i torby termiczne.

Naklejki w aplikacji Mój Carrefour można zbierać od 24 kwietnia do końca maja. W akcji wezmą udział zakupy za minimum 100 zł (po uwzględnieniu ewentualnych rabatów). Do jednego paragonu można otrzymać maksymalnie dwie naklejki. Po uzbieraniu 5 naklejek, należy aktywować w aplikacji specjalny kupon i odebrać w sklepie wybrany gadżet za 1 zł, aż do 15 czerwca br. 

Szczegóły promocji są dostępne we wszystkich Punktach Obsługi Klienta oraz na specjalnej stronie internetowej, pod adresem: www.carrefour.pl/lp-grill.

1Źródła: https://uce-pl.com/news/dwoch-na-trzech-polakow-jednorazowo-wydaje-od-50-do-150-zlotych-na-zakupy-na-grilla
https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykul/jak-zmienily-sie-zakupy-polakow-na-grilla-w-czasach-galopujacej-inflacji-badanie
kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.