handel

Pierwsza taka akcja w Polsce! Carrefour zwraca klientom 100% ceny zakupionych produktów

17.04.2023 | Carrefour Polska

Takiej akcji antyinflacyjnej nie było jeszcze na polskim rynku handlowym. Sieć Carrefour uruchomiła właśnie kampanię pt. „100% zwrot kasy”, w ramach której klienci kupując produkty niespożywcze oznaczone naklejką akcji, otrzymają zwrot 100% zapłaconych pieniędzy, które będą mogli wydać na kolejne zakupy w tej sieci. Środki wypłacane są e-bonach płatniczych w aplikacji mobilnej “Mój Carrefour” i należy je wykorzystać do 13 maja. Limit zwracanych środków to aż 2000 złotych.

Stale rosnące ceny sprawiają, że konsumenci coraz częściej i chętniej poszukują okazji cenowych i sposobów pomagających rozsądnie gospodarować pieniędzmi. Potwierdzają to rezultaty badania przeprowadzonego w ubiegłym roku przez ARC Rynek i Opinia[1]. Do aktywnego poszukiwania promocji w celu zaoszczędzenia przyznało się 39 proc. respondentów. Dotyczy to nie tylko tych droższych, ale też tych najbardziej podstawowych produktów.

Sieć Carrefour postanowiła zrewolucjonizować akcje antyinflacyjne, które realizowane są dla klientów w Polsce, wprowadzając zwrot 100% ceny zakupionych produktów. Robiąc zakupy w sklepach tej sieci od 17 do 22 kwietnia 2023 roku i wybierając produkty niespożywcze oznaczone naklejką „100% zwrot kasy”, otrzymają oni w aplikacji mobilnej “Mój Carrefour” trzy e-bony płatnicze o łącznej wartości całej wydanej kwoty. Kupując w tej sieci na przykład smartfon o wartości 1800 zł, klienci otrzymają 3 bony: pierwszy o wysokości 30% zapłaconej kwoty (w przypadku smartfona za 1800 zł będzie to kwota 540 zł) oraz dwa bony w wysokości 35% zapłaconej kwoty (w przypadku smartfona za 1800 zł będzie to kwota 630 zł), które należy zrealizować w wyznaczonym terminie do 13 maja 2023 r.

Na liście produktów akcji „100% zwrot kasy”, oprócz sprzętu RTV znalazły się także m.in. produkty małego AGD, tekstylia czy zabawki. Minimalna wartość zakupu, za który zwracane są pieniądze to 1 zł, a maksymalnie w e-bonach można otrzymać zwrot kwoty do 2000 zł. Akcja trwa do końca bieżącego tygodnia lub do wyczerpania zapasów, a lista produktów biorących udział w akcji może się różnić w każdym ze sklepów należących do sieci.

„100% zwrot kasy” nie jest pierwszą akcją, ale też z pewnością nie ostatnią inicjatywą Carrefour, która przynosi oddech domowemu budżetowi. Dzięki niej można bowiem kupić więcej jakościowych towarów, bez krzywdy dla portfela. To szczególnie istotne w obecnych czasach, definiowanych przez szalejącą inflację i niepewne perspektywy ekonomiczne.

Więcej szczegółów można znaleźć na stronie internetowej: https://www.carrefour.pl/lp-zwrot-kasy

[1] Źródło: https://arc.com.pl/polacy-aktywnie-szukaja-promocji-i-porownuja-ceny/

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.