handel technologie

Wirtualny spacer po ODIDO

Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadziła rozwiązania z obszaru nowoczesnej technologii. Za pomocą okularów VR oraz urządzeń mobilnych przedstawiciele sił sprzedaży mogą samodzielnie udać się na wirtualny spacer po wnętrzach sklepów ambasadorskich ODIDO bądź zaprosić do niego klientów.

 

Rozwiązania z zakresu nowoczesnej technologii są coraz częściej wykorzystywane w organizacjach. Ich szerokie zastosowanie obejmuje nie tylko projektowanie systemów bądź platform, ale również szkolenia. Jak pokazują badania, wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości w edukacji przynosi wiele korzyści. Według raportu PWC „VR Soft Skills Training Efficacy Study”, uczestnicy szkoleń 4-krotnie szybciej przyswajają informacje i pewniej stosują umiejętności zdobyte podczas szkolenia.

 

Również w MAKRO Polska rozwój pracowników odbywa się za pomocą nowoczesnych technologii. Przykładem są szkolenia w ramach Akademii Handlu Detalicznego, skierowane do przedstawicieli sił sprzedaży Traders. Uczestnicy przenoszą się do wirtualnego świata ODIDO i dzięki temu mają możliwość dokładnego poznania wnętrz sklepów bez konieczności czasochłonnych podróży.  

 

Okulary VR wprowadzają rewolucję w procesie rozwoju. Są metodą angażującą i interaktywną. Budują doświadczenie, które zwiększa skuteczność procesu uczenia się– podkreśla Gabriela Gierczak, Starszy Partner ds. Szkoleń w MAKRO Polska. Uczestnicy szkoleń mogą odwiedzić sklep ambasadorski w dowolnym miejscu i czasie oraz zapoznać się z materiałami budującymi wiedzę o naszej franczyzie – dodaje.

 

Wirtualna rzeczywistość jest również stosowana we współpracy z klientami.

 

Wdrożenie innowacyjnych rozwiązań pomaga nam budować relacje z klientami – mówi Sebastian Kocieł, Ekspert ds. Rozwoju Konceptu ODIDO. Właściciele sklepów w rozmowach podkreślają, że wirtualne spacery za pomocą okularów VR są dla nich całkowicie nowym doświadczeniem, z którym wcześniej nie mieli styczności. Spotykam się więc z pozytywnymi reakcjami – dodaje.

 

Wirtualny spacer można odbyć nie tylko poprzez okulary VR, ale również za pomocą urządzeń mobilnych. Dzięki temu przedstawiciele sił sprzedaży Traders bądź franczyzobiorcy mogą przenieść się do wnętrz sklepów ambasadorskich w dowolnym miejscu i czasie.

 

 

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl