handel towary konsumpcyjne

Spróbuj produktów roślinnych w Carrefour 30 proc. taniej! Sieć wprowadza nową odsłonę Akcji Antyinflacja

14.03.2023 | Carrefour Polska

Szalejąca na polskim rynku inflacja daje się we znaki wszystkim konsumentom, także tym, którzy starają się odżywiać bardziej zdrowo lub odpowiedzialnie. Z myślą o zmianach nawyków żywieniowych Polaków oraz z okazji zbliżającego się Międzynarodowego Dnia Bez Mięsa, Carrefour przygotował 30% rabatu na produkty wegańskie i wegetariańskie w swoich sklepach. Akcja jest częścią długofalowego programu oszczędnościowego pod nazwą Akcja Antyinflacja oraz świętowanego w sklepach tej sieci “Weekendu Vege”.

Polacy postrzegają kuchnię wege jako modną i zdrową, a świadome sięganie po dania wegańskie deklaruje aż 63 proc. badanych. Ten trend potwierdzają również wybory klientów Carrefour - w 2022 r. sprzedaż produktów z kategorii wege wzrosła w sklepach sieci aż o 37 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Sieć mając na względzie tych konsumentów, którzy pomimo trudnej sytuacji na rynku, dalej chcą odżywiać się zdrowo lub ekologicznie, wprowadza nową odsłonę swojego flagowego programu oszczędnościowego pod nazwą “Akcja Antyinflacja”. Już w najbliższy weekend z okazji Międzynarodowego Dnia Bez Mięsa produkty wegańskie i wegetariańskie będzie można kupić w Carrefour z 30-procentowym rabatem. Rabat będzie obowiązywał w dniach 17-20 marca w ramach obchodzonego “Weekendu Vege”. 

Działania i inicjatywy Carrefour związane z roślinną żywnością

Klienci sklepów Carrefour, którzy chcieliby spróbować roślinnych specjałów mogą wybierać spośród aż 1500 produktów wegańskich i wegetariańskich. Co więcej - asortyment ten jest stale rozwijany - względem poprzedniego roku liczba produktów zwiększyła się aż o 20 proc. a baza dostawców została poszerzona o dodatkowe 20 firm. Carrefour Polska współpracuje także z małymi dostawcami i start-upami, takimi jak Bezmięsny, Nielone czy Planeat, inwestując w ich rozwój i wprowadzając stworzone przez nich roślinne produkty na półki sklepowe. 

Carrefour równolegle wprowadza do oferty nowe produkty wegetariańskie i wegańskie w ramach swoich marek własnych – Sensation Vegetal to nowa linia produktów wegańskich zawierająca m.in. hummusy, burgery, wędliny, kiełbaski oraz dania gotowe, która została stworzona w 2022 roku i cechuje się doskonałym stosunkiem jakości do ceny.

Dzień Bez Mięsa wspiera Akcję Antyinflację

Carrefour od wielu miesięcy oferuje klientom programy, których zadaniem jest niwelowanie skutków dynamicznie rosnących cen na rynku spożywczym. Jednym z nich jest Akcja Antyinflacja, która składa się z kilku filarów obejmując wsparciem różne grupy klientów. Jednym z nich są atrakcyjne cenowo produkty marki własnej, które sieć oferuje w cenach niższych nawet o 30% w porównaniu do markowych odpowiedników. Są to m.in. produkty świeże sygnowane marką Jakość z Natury, tradycyjnie produkowane wędliny z Naszej Wędzarni czy codzienne produkty Carrefour Classic. Sieć oferuje łącznie już blisko 4000 produktów marek własnych i stale rozbudowuje swoją ofertę. Carrefour oferuje także produkty z linii Simpl, które są najtańsze w swojej kategorii.

W ramach kolejnej edycji Akcji Antyinflacja, Carrefour umożliwia konsumentom otrzymanie kuponów rabatowych na kolejne zakupy. Warunkiem jest zrobienie zakupów wraz z aplikacją Mój Carrefour za minimum 100 zł. Za pierwsze zakupy Klienci otrzymują rabat 5% na następne zakupy, za drugie 10%, a za trzecie 15%. Klienci mogą korzystać z akcji wielokrotnie. Promocja trwa do 31 marca 2023 roku.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.