handel towary konsumpcyjne

Napoje roślinne – nowości w ofercie METRO Chef

Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadza nowe produkty w ramach linii marki METRO Chef. Do oferty dołącza dziewięć rodzajów napojów roślinnych w dwóch liniach: klasycznej oraz dla baristów. Produkty będące alternatywą dla tradycyjnego mleka posiadają certyfikat BIO i są w 100% wegańskie.

 

MAKRO Polska nieustannie poszerza i wdraża do sprzedaży produkty powstające w odpowiedzi na trendy w żywieniu. Jednym z nich bez wątpienia jest rosnąca popularność produktów wegańskich, w tym tych, które mogą zastąpić produkty mleczne w codziennej diecie.

 

Rynek roślinnych alternatyw mięsa i produktów odzwierzęcych bardzo dynamicznie się rozwija. Według najnowszych badań sprzedaż napojów roślinnych w Polsce rośnie z roku na rok o ok. 20%. Ma to w dużym stopniu związek z rosnącą świadomością konsumentów oraz zwiększającym się zainteresowaniem kuchnią roślinną – mówi Sławomir Leszczyński, Dyrektor Pionu Handlowego w MAKRO Polska. – Podążając za trendem oraz mając na uwadze dobro środowiska i konsumentów, systematycznie wprowadzamy do oferty alternatywy dla produktów mięsnych oraz mlecznych, w tym nowość – napoje roślinne pod marką METRO Chef.

 

W nowym portfolio marki znalazło się 9 roślinnych kompozycji napojów: owsiany, sojowy, migdałowy, ryżowy, kokosowy oraz owsiany, sojowy, migdałowy i kokosowy w wersji dla baristów. Wszystkie wymienione produkty posiadają certyfikat BIO, są w 100% wegańskie, nie zawierają laktozy i cukru. 

 

Roślinne napoje METRO Chef nadają się do podgrzewania i spieniania, nie tworzą grudek i pozwalają cieszyć się idealną konsystencją pianki. Świetnie sprawdzą się w przygotowaniu klasycznej latte, a także owsianki, koktajli czy do picia solo. Można stosować je zarówno na zimno, jak i na ciepło.

 

Napoje dostępne są w 1 l opakowaniach, które w 80% zostały wykonane z materiałów pochodzących ze źródeł odnawialnych – drewna i trzciny cukrowej. Korek nie zawiera plastiku i jest z trzciny cukrowej.

 

W asortymencie marki METRO Chef można znaleźć również wiele innych produktów dedykowanych diecie wegańskiej. Na szczególne wyróżnienie zasługuje linia roślinnych alternatyw dla produktów mięsnych, oferująca zamienniki mięsa drobiowego, kulki roślinne będące substytutem dla tradycyjnych pulpetów czy wprowadzony niedawno falafel wegańskie kotlety z ciecierzycy w opakowaniu 1 kg. Wszystkie produkty są głęboko mrożone, co umożliwia dłuższe przechowywanie produktu i wykorzystanie go w dogodnym czasie.

 

Linia METRO Chef to szeroki wybór  produktów i półproduktów spożywczych wysokiej jakości. Produkty jak i opakowania dostosowane są do potrzeb biznesów gastronomicznych. Oferta z linii METRO Chef powstaje we współpracy z szefami kuchni i specjalistami, którzy dbają o różnorodność oraz wysoką jakość produktów.

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl

załączniki

kontakt dla mediów
Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej , MAKRO Cash & Carry Polska
Magdalena Figurna

magdalena.figurna@makro.pl

informacje o firmie

--

MAKRO Cash and Carry Polska S.A.  jest wiodącą na polskim rynku siecią  hurtowni, która oferuje asortyment artykułów spożywczych i biurowych dla przedsiębiorców. Specjalizuje się zarówno w obsłudze hoteli, restauracji i firm cateringowych (HoReCa),  sektora tradycyjnego handlu jak i biur i usług. MAKRO obsługuje  klientów profesjonalnych w modelu wielokanałowym – zakupy w halach wielkoformatowych, online lub w modelu dostaw. MAKRO wspiera również konkurencyjność przedsiębiorców dzięki rozwiązaniom cyfrowym, programom CR i innym narzędziom. Strategia Zrównoważonego Rozwoju jest istotnym filarem działalności MAKRO. METRO, globalna sieć, do której należy MAKRO, jest liderem europejskiego sektora w Dow Jones Sustainability Index. METRO działa w 34 krajach i zatrudnia ponad 100 000 osób na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.makro.pl