handel towary konsumpcyjne

Specjalna oferta na Tłusty Czwartek w Carrefour: od tradycyjnych pączków, po pączki wegańskie

15.02.2023 | Carrefour Polska

Carrefour przygotował specjalną ofertę słodkich wypieków z okazji Tłustego Czwartku. Na Targu Świeżości Carrefour pojawią się m.in. pączki premium, pączki dla wegan, pączki pieczone i wiele innych przysmaków w okazyjnych cenach. 

W Tłusty Czwartek Polacy zjadają aż 100 milionów pączków, co oznacza, że przeciętny mieszkaniec Polski spożywa tego dnia 2,5 sztuki tego słodkiego wypieku. Zważywszy na polską tradycję, każdy powinien zjeść przynajmniej jednego pączka, aby zapewnić sobie powodzenie w życiu. Jednak dla osób zwracających uwagę na dietę, Carrefour oferuje specjalne wersje tych przysmaków, w tym mniej tłuste pączki pieczone oraz ich mini wersje, co pozwala na ograniczenie spożycia kalorii.

W Polsce wiele osób decyduje się również na dietę wegańską. Dotychczas poszukiwanie specjalnych wegańskich produktów, takich jak pączki, wymagało wizyt w pojedynczych, luksusowych cukierniach. Jednak teraz pączki wegańskie można znaleźć w ofercie Carrefour już za 3,89 złotych za sztukę. Są one kierowane zarówno do osób całkowicie rezygnujących ze spożywania produktów zwierzęcych, jak i do tych, którzy po prostu chcą spróbować czegoś nowego.

W hipermarketach i supermarketach Carrefour znajdziemy wiele rodzajów pączków, w tym klasyczne o różnych smakach oraz premium z wykwintnym nadzieniem. Dla tych, którzy chcą podzielić się słodkościami z rodziną i przyjaciółmi, Carrefour przygotował Super Ofertę, w ramach której mega paczka 12 pączków kosztuje tylko 7,49 zł. Oferta jest dostępna tylko 16 lutego br. 

W ofercie sklepów Carrefour można również znaleźć tradycyjne faworki, gniazdka z lukrową polewą oraz donuty o różnych smakach. Poza tym, w sklepach sieci dostępne są francuskie „pain au chocolat” i croissanty, które zdobyły w 2022 roku pierwsze miejsce pod względem smaku i jakości w rankingu Akademii Wypieków, czyli niezależnej firmy badającej potrzeby rynku piekarskiego.

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

załączniki

kontakt dla mediów
Dyrektor Komunikacji, Carrefour Polska
Izabella Rokicka

izabella_rokicka@carrefour.com

informacje o firmie

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.